Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun vaan koneella ja toivon poismenoa tästä maailmasta.

toivonsa menettänyt
26.07.2021 |

Minulla ei ole enää mitään toivoa, kaikki asiat ihan hajallaan ja rempallaan eikä mitään mahdollisuutta saada mitään kuntoon vaan kaikki menee viemäristä alas ja vauhdilla.

Minun elämä oli ja meni nyt on vaan vaihe ja matka kohti loppua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on toivoa, nyt kone kiinni, ja meet hoitaa asioita, varaa aika aikuis sosiaalityön ja terveyskeskukseen ja kerro olostasi, myös uskonto on monelle iso apu esim helluntaiseurakunta järjestää monissa kaupungeissa avustustyötä ruuan jakoa yms. Niin käy tutustumassa.

Vierailija
2/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita sulkemalla se kone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin istun minäkin koneella pitkät ajat, tää yksinäisyys alkaa ottaa hermoon yhtä paljon kun kuumuuskin.

P i t k ä päivä tiedossa taas yksin.

Vierailija
4/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jotenkin sain virtaa tekemiseen kun aloin valmistella asiat tästä maailmasta poislähtöä varten. Turhat romut heitin pois ja nyt pihatyöt pitäs saada tehtyä.

Vierailija
5/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet saavuttavasi sillä koneella istumisella? Niinkö ne asiat paranee tai korjaantuu?

Vierailija
6/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita sulkemalla se kone.

Ulkona on kuuma en pysty olemaan siellä vaan istumaan sisällä mikä tekee minusta heikon luuserin.

Vierailija
7/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkekaa ne hemnetin koneet ja menkää ulos.!

Vierailija
8/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet saavuttavasi sillä koneella istumisella? Niinkö ne asiat paranee tai korjaantuu?

Jos vaikka istumalla tässä saisin sydärin niin asiat paranisi heti.

Vierailija
9/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte liian yksin. Ihminen on laumaeläin jonka pää sekoaa liian yksin. Siitä on aloitettava että syksyllä johonkin kouluun tai työkokeiluun tai terapiaan tai jotain. Usan vankiloissa harjoitettua pitkäaikaista eritystä pidetään cruel and unusual punishment -tyyppisenä rangaistuksena.

Vierailija
10/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellinen esimerkki luuserista josta ei ole mitään hyötyä tälle yhteiskunnalle enkä pysty työhön koska olen työkyvytön ja näin ollen hyödytön ja koska en pysty töihin en saa hankittua mitään asioita tai tehtyä mitään mikä edes vähän kiinnostaa koska ei ole rahaa niin ei kiinnosta.

Olen täydellinen paska ja esimerkki siitä että minut pitäisi vain hoitaa pois päiviltä.

Vierailija
11/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun selkäni ei kestä istumista, joten makaan. Olen viimeksi käynyt ulkona viime syksynä, kun kävin lääkärillä. Ehkä taksin odottaminen kaksinkerroin kumarassa terveysaseman pihalla sentään luetaan ulkoiluksi.

Viime aikoina minulla on ollut nielemis- ja hengitysvaikeuksia, ja viimeisimpänä ovat tulleet sydänoireet. Ne olivat hyvin pieniä vielä, mutta on toivoa siitä, että poistun olemasta nukkuessani. Mitään ei ole jäljellä entisestä, elämisen arvoisesta elämästäni.

Vierailija
12/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivonsa menettänyt kirjoitti:

Olen täydellinen esimerkki luuserista josta ei ole mitään hyötyä tälle yhteiskunnalle enkä pysty työhön koska olen työkyvytön ja näin ollen hyödytön ja koska en pysty töihin en saa hankittua mitään asioita tai tehtyä mitään mikä edes vähän kiinnostaa koska ei ole rahaa niin ei kiinnosta.

Olen täydellinen paska ja esimerkki siitä että minut pitäisi vain hoitaa pois päiviltä.

Höpö höpö. Paranemisesi alkaa siitä ettei sinun tavitse muuttua yhtään miksikään niiltä osin jos et tee pahaa muille ihmisille. Jos istut täällä kaikki päivät kirjoittamassa naisvihaa, niin sitten tun täytyy lopettaa se. Muilta osin kelpaat tuollaisena. Hyväksy itsesi.

Vierailija
13/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua tuo ettei saa mitään aikaiseksi. Jopa laskun maksaminen netissä alkaa olla suoriutuminen. Haluaisin vain nukkua mutta unta ei riitä koko vuorokaudeksi.