virtsankarkailu huomaamatta? Kokemuksia yliaktiivisesta rakosta?
Kuulostaa varmasti oudolle, mutta olen alkanut miettiä, voiko minulla olla virtsankarkailua ilman että huomaan sitä itse...Olen aina ajatellut, että vaikkei lantionpohjanlihakset ehkä huippukunnossa olekaan (en trampoliinilla mielellään hypi sanotaanko kymmentä hyppyä enempää..mutta seksi sujuu jne) niin virtsankarkailua en ole huomannut, esim. aivastaessa tai yskiessä ei lirahda. Mutta voiko sieltä "lirahtaa" vaikka vain tippa tai kaksi, ikäänkuin tulla ylivuotoa? Semmoista ei välttämättä huomaa, mulla varsinkin kun on tosi paljon valkovuotoa. Mitään hajuhaittoja en ole huomannut mutta....Mulla on todella usein virtsaamistarve, siis käyn useamman kerran (3-4) tunnissa vessassa minkä puitteissa olen kyllä ajatellut hakeutua gynen vastaanotolle..Tällöin joka kerta kyllä tulee ihan normimäärä pissaa, ei siis niin että vaikka vartin päästä pakottava tarve mutta pönttöön tirahtaa vain tippa. Ei nyt niinkään, etteikö se määrä olisi mahtunut rakkoon vielä odottamaan, joten mulla selvästi on yliaktiivinen rakko ja aivot saa liian usein ja liian aikaisin viestiä että hätä.
Onko muita vastaavanlaisessa tilanteessa, tai onko kellään kokemuksia miten asiaa lähdetään purkamaan/hoitamaan? Jos vielä mahd, niin asiallisia vastauksia kiitos ;)