Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

neuvojen tarpeessa

Vierailija
04.08.2014 |

Olen kovin hiljainen ja ujo tyttö. Jo parisen kk sitten oon kirjottanu päiväkirjaan eräästä pojasta, jonka kans on nähty ja nähdään aina tietyssä paikassa. Ystäväni mukaan poika katseillaan ja silmäpelillään viestii kiinnostusta. Juteltu ei sillä tavoin olla pojan kanssa. Hänkin on melkoisen arka luonteeltaan. Hänen vilkuilunsa on kyllä huomattavissa, mutta asian selvittäminen tuntuu vaikealta. Ahdistus alkaa jo tuntua päänsärkynä. Mitä voin tehdä? Kuinka "vähästä" saa spekuloida? Olisi ihana saada lukea asiallisia ja rohkaisevia kommentteja! Olen tosi ahdistunut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta kai mukava ajatella, että joku on kiinnostunut. Mutta vielä mukavampaa on, jos tämä asia ei jää vain ajatuksen asteelle, vaan voidaan tutustua molemmin puolin.

Rohkaistuisitko juttusille tuon pojan kanssa, vaikka jonkin ihan muun asian varjolla ensin? Tiedätkö hänestä mitään, mistä voisit alkaa jutella hänen kanssaan? Tai miten jokin yleinen puheenaihe, kuten kesä, helteet tms.?

Vierailija
2/2 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle heräsi muutamia kysymyksiä. Miltä tuo asia sinusta tuntuu, että poika saattaisi olla ihastunut? Miten yleensä olet aiemmin toiminut tämäntapaisessa tilanteessa? Voisiko ystäväsi auttaa sinua tutustumaan poikaan?

Mene vaan juttelemaan, et häviä siinä mitään! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla