Pitääkö päiväkodissa olla sukat?
tyhmä kysymys mutta mietin laitanko huomenna pojalle pk:n ekaan päivään sukat + lenkkarit vai crocksit ja paljaat jalat :)
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:45"]Sisätossuja yleensä käytetään. ..
[/quote]
Minä olen ollu päiväkodissa töissä eikä siellä kovin monet ees käyttäny.
Minä taas veisin crockseilla ja laittaisn hoitolaukkuun sukat. Ajatelin vaan että huomenna on pikkuusen kuuma päivä tulossa.
Meillä pienempi repii aina sukat jalasta. Isommalla pysyy ja on sisätossut.
Ei oo ainakaan meidän pk:ssa sukkapakkoa. Vaikka ihan ymmärrettävä se ois..jalkatautien takia.
Mä laitan omalle lapselleni sandaalit ja sukat, ihan perinteiseen junttisuomi-tyyliin. Eikö teillä ole sandaaleita?
Jos vaihtoehtona on lenkkarit ja crocsit, niin mä laittaisin crocsit ja ottaisin sisälle sukat mukaan.
Me toivotaan lapsille sukat, jalat on kauhean näköiset jos pelkillä crocseilla on hiekkalaatikolla. Ja siitä sitten niillä samoilla jaloilla sänkyyn puhtaisiin lakanoihin.
Ehdottomasti sukat. Meidän päiväkodissa ei pestä jalkoja aamupäivän ulkoilun jälkeen joten kaikki hiekat yms. kulkeutuu sisälle ja nukkariin asti. Petivaatteitahan ei pestä niin usein kuin kotona.
Meidän pk:ssa saa olla paljain jaloin sisällä näin helteellä. Mutta siis crocsit laittaisin ja sukat varmuudeksi laukkuun. Huomenna se sitten selviää miten toimitte jatkossa.
Ei kai se päiväkodissakaan olisi suuri työ pestä jalkoja ulkoilun jälkeen. Kesällä kun muuhun pukemiseen ei mene niin paljoa aikaa...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:21"]Me toivotaan lapsille sukat, jalat on kauhean näköiset jos pelkillä crocseilla on hiekkalaatikolla. Ja siitä sitten niillä samoilla jaloilla sänkyyn puhtaisiin lakanoihin.
[/quote]
Siis meillä käydään joka ilta pesulla, eikö teillä lapsia pestä ollenkaan?
Mistäköhän ne jalat pestään. Ei meillä ole siellä lapsille mitään suihkuja, jokainen vuorollaan käsienpesualtaaseen seisomaan??
Tottakai käydään kotona pesulla, mutta kun siellä päiväkodissa mennään lakanoihin päiväunille ja siellä ei pestä jalkoja. Olen siis lto ja puhuin meidän päiväkodista en omista lapsista
Meidän tarhas ei saa käyttää crocseja :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:30"]Tottakai käydään kotona pesulla, mutta kun siellä päiväkodissa mennään lakanoihin päiväunille ja siellä ei pestä jalkoja. Olen siis lto ja puhuin meidän päiväkodista en omista lapsista
[/quote]
Ai niin, ne lapset nukkuu sielläkin. Liian pitkä loma :-P
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 21:28"]
Mistäköhän ne jalat pestään. Ei meillä ole siellä lapsille mitään suihkuja, jokainen vuorollaan käsienpesualtaaseen seisomaan??
[/quote]
Meidn päivkodissa onkin. :D Sama suihku jolla eteisess kurakeleillä suihkutettan haalarit ja kumpparit puhtaaksi.
Kannattaa laittaa sukat. Eihän sitä tiedä jos joku kynsisieni vaikka tarttuu vaikka se epätodennäköistä onkin