Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisitteko nimenvalinnassa tyttövauvalle seuraavista?

26.08.2006 |

Nyt olisi mielessä seuraavia nimiä:

-Matilda Minea

-Lumia

-Melina Minea

-Linnea

-Julina

..tyyli on siis tämä,isosisko on Emilia.Lisää saa ehdotella,mielelläni kuulisin kuitenkin noista nimistä palautetta,kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä samaa raikkautta kuin Emiliassa.

Melina ja Emilia kuulostaa mun korvaan ehkä liiankin samanlaisilta.

Matilda on kaunis, mutta mä henk.koht laittaisin sen mielummin toiseksi nimeksi. Voisihan nimi olla myös Minea Matilda. Tai Linnea Lumia. Linnean toiseksi nimeksi sopisi myös Leonilla.

ehkä nää ois mun suosikit Minea Matilda ja Linnea Leonilla.

Vierailija
2/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista nimistä ehkä Melinan perään parhaiten käy Matilda, Melina Matilda. Melina Olivia olisi aikas ihana! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta joukon paras vaihtoehto.

Vokaalisointu lopussa ja vanha, perinteinen naisennimi (Minea ja Lumia eivät sitä ole).

Julinassa on jotain hauskaa ja uutta myös! Juliina, Julinia, Jolina, Solina, Judiitta, Juliitta....

Matildasta en pidä. Myöskään Minea ei minua lämmitä.

Lumia menee vieläkin enemmän miinukselle ja Melinasta tulee mieleen 8-90-luvun raphitti Funky Cold Medina.

Uutena ehdotuksena etunimeksi:

Magdalena

Vierailija
4/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea on ihanin!

Olen samaa mieltä siinä, että Lumia ja Minea ovat vähän erityylisiä kuin Emilia, mutta jos se ei teitä haittaa, niin ovat kyllä kauniita nimiä.

Kyllähän nuo kaikki äänteiden puolesta sopivat Emiliaan. Melinasta en pidä ja Julinasta tulee mieleen ulina tai juilina. Matildastakaan en henk.koht. pidä, vaikka ihan kiva nimi onkin. Minusta Melina ei ole liian lähellä Emiliaa, mutta en vain pidä siitä.

1. Linnea, jaettu 2. Minea ja Lumia.

Entäs Selina? Silvia? Julia? Juulia? Tuulia? Elina? Melissa? Ali(i,s)sa?

Vierailija
5/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silviasta tykkään itse huisisti, mutta Emilian siskolle sopisi noista mielestäni mitä parhaimmin Juulia tai Alisia! =)

Alisia on Suomessa suhteellisen " uusi nimi" , mutta itse luen sen samaan sarjaan kuin Liisa, Alisa, Aliisa jne. Eli sikäli taas on vanhasta nimestä kyse.

Juuliassa olisi Emilian pehmeyttä, ällää. Alisian S-tekee nimestä Emiliaa kovemman, mutta pituus ja rytmi ovat samat. Samoin tuo -ia-pääte.

Vierailija
6/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,yksi nimivaihtoehto oli myös Alisa/Alissa,jonka olin uohtanut mainita,mutta nytpä sekin tuli taas esille.IHmmm...Alisia..aika kivalta kuulostaa tämäkin,olisiko siinä meidän ratkaisu?!Itsekkin tuumaan että Melina on ehä liian samantapainen kuin Emilia.

Vierailija
7/11 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilda on aika kiva perinteinen nimi ja Minea sopii hyvin sen toiseksi nimeksi. Entäs pitäisitkö nimistä Malviina tai Matleena?

Vierailija
8/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lumia -kaunein nimivaihtoehdoistanne. Lumia on jotenkin maitomaisen pehmeä nimi, johon sekoittuu hiven fantasiamaista mystisyyttä.

2. Julina -pirteä ja pehmeä nimi yhtä aikaa; samettinen ja pähkinämäinen.

3. Melina Minea -Minusta Minea olisi ykkönen jos olisi etunimivaihtoehto, mutta Melina ei niin kiva, mutta siis ihan ok kyllä. Ehkä hieman prinsessamainen ja olemukseltaan hunajamainen.

4. Linnea -tämäkin nätti nimeä, mutta liian " leveä" makuuni ollakseen korkeammalla sijalla. Hieman jäykähkö, konservatiivinen nimi minusta.

5. Matilda Minea -minusta Matilda on vaan jotenkin tylsä ja pikkusievä " suppusuu" -nimi; Matilda-täti juo kahvikupposta sievästi kukkakuvioisessa nojatuolissaan.

Vierailija
9/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras etunimeksi.

Linnea Elisabet on kaunis nimiyhdistelmä.

Vierailija
10/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseksi paras sitten Linnea.

Vierailija
11/11 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaunis nimi ja sopii hyvin Emilian siskolle. Emilia ja Matilda eivät siltikään ole liian samanlaiset nimet, kuten jotkut muut listassanne ovat. Myös Alisa sopisi ihan hyvin siskon nimen pariksi, mutta mielestäni Matilda on vielä kauniimpi vaihtoehto.