Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvostatko valtion työntekijöitä?

Vierailija
23.07.2021 |

Arvostatko Kelan, TE-toimiston tai verottajan työntekijöitä?
Onko jonkin näistä ammateistä turn off työmarkkinoilla/parisuhteessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta ketään

Vierailija
2/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off on turn off.

Typerää sotkea suomea ja englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, valtion työntekijöistä juuri ulkoministeriön virkamiehet on vaan tosi huippuja!

Vierailija
4/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusi ammatti tuo turn off? Usein täällä toistetaan.

Vierailija
5/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töiden kautta ollut tekemisissä sisäministeriön, rajavartiolaitoksen, palolaitoksen, hätäkeskuksen ja rikospoliisin virkamiesten kanssa ja kaikki ovat järjestäen olleet asiallisia ja fiksuja. Arvostan.

Vierailija
6/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu verottajalla ja Kelassa töissä. Kumpaakin työtä käsittääkseni on arvostettu minun kohdalla. Asun toki pienellä paikkakunnalla.

Nuorena Kelan tätit oli hyvinkin arvostettuja kuten poliisitkin, kaikki muuttuu vähemmän arvostetuiksi ja kunnioitetuksi tätä nykyä.

Vierailija
7/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovaroilla porsastelijoita.Arvostus kaukana.Jos virat lakkautettaisiin,kukaan ei huomaisi minkään muuttuneen.

Vierailija
8/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verovaroilla porsastelijoita.Arvostus kaukana.Jos virat lakkautettaisiin,kukaan ei huomaisi minkään muuttuneen.

Totta. Et saisi euroakaan rahaa mistään, koska et ole töissä eikä kukaan maksaisi toimeentulotukeasi.

Verottaja puolestaan ei kinuaisi euroakaan niiltä, jotka nyt veroja maksavat, joten mikään ei muuttuisi?

Vierailija
9/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin arvostan kaikkia työntekijöitä. Suurin osa on asiallisia ja osaavia. Joukossa on pieni määrä ihan huipputyyppejä, ja pieniä määrä mätiä omenia.

Vierailija
10/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verottajan työntekijöiden kanssa olen työnipuolesta asioinut niissä asioissa jotka tavan kansalainen kokee kyyläämiseksi ja vainoamiseksi. Yhteistyö on sujunut hyvin ja vaivatta arvostan heitä.

Vierailija
11/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pätkätyöhistorian ansiosta se rikkaus, että olen ollut valtiolla, kaupungilla ja yksityisissä sekä pienissä että isoissa. Kaikkiin työpaikkoihin mahtuu kaikenlaista väkeä. Työpaikasta riippumatta suurimmat suunsoittajat tekevät vähiten, siinä ei juurikaan ole poikkeusta. 

Vierailija
12/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun virkamiehiä vähennetään, asiointijonot pitenee, joten ihan varmasti huomaisit. Virkamiehet eivät myöskään saa tulkita lakia miten sattuu, vaan ratkaisut tehdään lain ja ohjeiden mukaisesti eikä huutamalla, haukkumalla ja kinuamalla saa itselleen sopivaa päätöstä.

Vierailija
13/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suorittavan portaan tekijöitä valtiollakin, johtoportaasta taas voitaneen viedä suurin osa saunan taakse välittömästi ilman jotta kukaan huomaisi minkään muuttuneen?

Eli ne täysin järjettömät linjaukset ja hillotolpathan ovat johdon itse luomia, UM ja VTV ihan vain loistavimpina esimerkkeinä viime vuosilta.

Vierailija
14/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Esim poliisin, vankiloiden ja oikeuden työntekijöiden puuttuminen ei näkyisi millään tavalla elämässä.

Vierailija
15/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan suorittavan portaan tekijöitä valtiollakin, johtoportaasta taas voitaneen viedä suurin osa saunan taakse välittömästi ilman jotta kukaan huomaisi minkään muuttuneen?

Eli ne täysin järjettömät linjaukset ja hillotolpathan ovat johdon itse luomia, UM ja VTV ihan vain loistavimpina esimerkkeinä viime vuosilta.

Juuri noin. Johtoportaassa on takuulla liikaa väkeä niin valtiolla kuin monissa kunnissa.

Vierailija
16/16 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä poliisit ja soltut ovat hottiksia!