Arvostatko valtion työntekijöitä?
Arvostatko Kelan, TE-toimiston tai verottajan työntekijöitä?
Onko jonkin näistä ammateistä turn off työmarkkinoilla/parisuhteessa?
Kommentit (16)
Turn off on turn off.
Typerää sotkea suomea ja englantia.
No joo, valtion työntekijöistä juuri ulkoministeriön virkamiehet on vaan tosi huippuja!
Joku uusi ammatti tuo turn off? Usein täällä toistetaan.
Olen töiden kautta ollut tekemisissä sisäministeriön, rajavartiolaitoksen, palolaitoksen, hätäkeskuksen ja rikospoliisin virkamiesten kanssa ja kaikki ovat järjestäen olleet asiallisia ja fiksuja. Arvostan.
Oon ollu verottajalla ja Kelassa töissä. Kumpaakin työtä käsittääkseni on arvostettu minun kohdalla. Asun toki pienellä paikkakunnalla.
Nuorena Kelan tätit oli hyvinkin arvostettuja kuten poliisitkin, kaikki muuttuu vähemmän arvostetuiksi ja kunnioitetuksi tätä nykyä.
Verovaroilla porsastelijoita.Arvostus kaukana.Jos virat lakkautettaisiin,kukaan ei huomaisi minkään muuttuneen.
Vierailija kirjoitti:
Verovaroilla porsastelijoita.Arvostus kaukana.Jos virat lakkautettaisiin,kukaan ei huomaisi minkään muuttuneen.
Totta. Et saisi euroakaan rahaa mistään, koska et ole töissä eikä kukaan maksaisi toimeentulotukeasi.
Verottaja puolestaan ei kinuaisi euroakaan niiltä, jotka nyt veroja maksavat, joten mikään ei muuttuisi?
Ihan samalla tavalla kuin arvostan kaikkia työntekijöitä. Suurin osa on asiallisia ja osaavia. Joukossa on pieni määrä ihan huipputyyppejä, ja pieniä määrä mätiä omenia.
Verottajan työntekijöiden kanssa olen työnipuolesta asioinut niissä asioissa jotka tavan kansalainen kokee kyyläämiseksi ja vainoamiseksi. Yhteistyö on sujunut hyvin ja vaivatta arvostan heitä.
Itsellä on pätkätyöhistorian ansiosta se rikkaus, että olen ollut valtiolla, kaupungilla ja yksityisissä sekä pienissä että isoissa. Kaikkiin työpaikkoihin mahtuu kaikenlaista väkeä. Työpaikasta riippumatta suurimmat suunsoittajat tekevät vähiten, siinä ei juurikaan ole poikkeusta.
Kun virkamiehiä vähennetään, asiointijonot pitenee, joten ihan varmasti huomaisit. Virkamiehet eivät myöskään saa tulkita lakia miten sattuu, vaan ratkaisut tehdään lain ja ohjeiden mukaisesti eikä huutamalla, haukkumalla ja kinuamalla saa itselleen sopivaa päätöstä.
Arvostan suorittavan portaan tekijöitä valtiollakin, johtoportaasta taas voitaneen viedä suurin osa saunan taakse välittömästi ilman jotta kukaan huomaisi minkään muuttuneen?
Eli ne täysin järjettömät linjaukset ja hillotolpathan ovat johdon itse luomia, UM ja VTV ihan vain loistavimpina esimerkkeinä viime vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Esim poliisin, vankiloiden ja oikeuden työntekijöiden puuttuminen ei näkyisi millään tavalla elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan suorittavan portaan tekijöitä valtiollakin, johtoportaasta taas voitaneen viedä suurin osa saunan taakse välittömästi ilman jotta kukaan huomaisi minkään muuttuneen?
Eli ne täysin järjettömät linjaukset ja hillotolpathan ovat johdon itse luomia, UM ja VTV ihan vain loistavimpina esimerkkeinä viime vuosilta.
Juuri noin. Johtoportaassa on takuulla liikaa väkeä niin valtiolla kuin monissa kunnissa.
Kyllä poliisit ja soltut ovat hottiksia!
En arvosta ketään