Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.rokotteen aikaistaminen innostanut ihmisiä (linkki)

Vierailija
23.07.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008143620.html

Itse sain toisen tänään, 2 viikkoa aiemmin kuin suunniteltu. Netissä oli huonosti aikoja, joten soitin, ja takaisin soittaessa sain jo samalle päivälle ajan. Hieno juttu tämä, ennenkuin koulut alkavat ja lomat loppuvat!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ensimmäistäkään piikkiä vielä kaltaistesi vuoksi.

Vierailija
2/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä se. Me saatiin aikaistettua molempien teinien ajat. Toinen netissä, toinen puhelimitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa 1. Rokotteen saa ilman ajanvarausta jos haluaa.

Vierailija
4/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole espoon sph:n asukas

Vierailija
5/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole espoon sph:n asukas

No sittenhän ei ole sinulta pois!

Vierailija
6/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain messukeskuksessa tänään toisen piikin, 11 viikkoa oli väliä ekaan. Sielläkin näytti olevan paikka josta ekan rokotteen saa ilman ajanvarausta.

Vierailija
7/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa rokotetta ilman ajanvarausta. Eikä 2. aikaa voi siirtää kuin terveydellisistä syistä.

Vierailija
8/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain messukeskuksessa tänään toisen piikin, 11 viikkoa oli väliä ekaan. Sielläkin näytti olevan paikka josta ekan rokotteen saa ilman ajanvarausta.

Hieno homma heille,joilla mahdolisuus mennä? kaikissa kunissa ja kaungingeissa sitä mahdolsuutta ei ole.Mutta jokaisen rokotus ajan soitoon pitää vastata.Luulen soitamalla ajan saa paremin kuin netti? Heillä on takaisin soitto järjestelmä.Itse soitin,soitivat takaisin noin 15min.päästä ja eka aika tuli seuraava päivä soitosta. Kuin paikan päällä sain ajan tehoste piikkin.Se kanataa otaa siellä.Moni pitää netin kautta parasta kaikki,eli myös ajan varaus.Luulenpa kun vanhan aikaisesti soitaa ajan,ajan saakin  nopeasti.Itse ole jo rokotukset saanut kaikki.

Vierailija
9/9 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma heille,joilla mahdolisuus mennä? kaikissa kunissa ja kaungingeissa sitä mahdolsuutta ei ole.Mutta jokaisen rokotus ajan soitoon pitää vastata.Luulen soitamalla ajan saa paremin kuin netti? Heillä on takaisin soitto järjestelmä.Itse soitin,soitivat takaisin noin 15min.päästä ja eka aika tuli seuraava päivä soitosta. Kuin paikan päällä sain ajan tehoste piikkin.Se kanataa otaa siellä.Moni pitää netin kautta parasta kaikki,eli myös ajan varaus.Luulenpa kun vanhan aikaisesti soitaa ajan,ajan saakin  nopeasti.Itse ole jo rokotukset saanut kaikki.

Täällä pk-seudulla koen, että olisi viisasta ottaa heti kuin mahdollista, molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi