Ylimääräiset kuukautiset koronarokotteen vuoksi?
Minulla alkoi juuri äsken kuukautiset. Edelliset alkoivat tämän kuun 15. päivä ja kestivät normaalin ajan eli 4 päivää.
Koronarokotteen otin 3.7 ja se oli ensimmäinen annos Modernan rokotetta.
Onko muilla kokemuksia että rokote vaikuttaa kuukautisiin?
Kommentit (9)
Kyllä. Korona aiheuttaa ihan kaikkea työallergiasta playstationaddiktioon, miksei myös ylimääräisiä kuukautisia.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi. Ne ne ei olleet oikeat kuukautiset, ihan van vuotoa joka kesti 4 päivää. Kaikki PMS-oireet puuttui (turvotukset, kivut, mielialan heittelyt)
Minulla ei myöskään ole turvotuksia eikä kipuja. Ihan yhtäkkiä vain alkoivat.
Ap
Mulla oli myös vuotoa heti rokotteen jälkeen ja heti perään normikuulutukset.
Eikö tämä ole ihan yleinen, tiedossa oleva rokotteen sivuvaikutus?
Minulle tuli myös "lyhyt väli" ilman oireita, mutta luulen että johtuu jostain ihan muusta (helle??). Koska rokottamattomalla tyttärellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Korona aiheuttaa ihan kaikkea työallergiasta playstationaddiktioon, miksei myös ylimääräisiä kuukautisia.
Näköjään osaat lukea, hyvä sinä. Mutta kiinitä huomiota vielä luetun ymmärtämiseen niin menee vielä paremmin!
Tässä oli kyse rokotuksesta, Modernan merkistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole ihan yleinen, tiedossa oleva rokotteen sivuvaikutus?
Alkoi vähän huolestuttamaan tämä rokote, ei mikään muu normirokote aiheuta tällaista. Ja kaikki normirokotteet olen ottanut.
Ap
Sama juttu kävi. Ne ne ei olleet oikeat kuukautiset, ihan van vuotoa joka kesti 4 päivää. Kaikki PMS-oireet puuttui (turvotukset, kivut, mielialan heittelyt)