Viikon kestänyt jatkuva heikotus
Onko kenelläkään ideaa mistä tämmönen saattais johtua? Noin viikon verran on ollu jatkuvaa heikotusta, päänsärkyä, väsymys, pyörryttäminen ja esimerkiksi kaikki ruuat ja syöminen oksettavat. Oon vähän pihalla että mitä pitäs tehä..
Kommentit (14)
Kyllä tuollaisia oloja ihmisen elämään mahtuu, mulla ainakin on mahtunut. Ei niihin yleensä ole mitään syytä etsitty eikä löytynyt ja itsestään on menneet ohi. Nyt kun on nämä helteet niin voi tosiaan johtua siitä. Tai sitten voi olla jotain lievää vatsatautia, jota ei vaan tunnista vatsataudiksi koska ei ylly niin rajuksi että oksentaisi tai ripuloisi. ERilaisia virustauteja esimerkiksi menee usein melko huomaamatta ohi, ainoana oireena epämääräiset huonot olot.
Mulla ainakin helle tekee tuskasen olon, eikä siihen muuta tarvita... Juoda pitäs paljon. Mä juon varmaan liian vähän, tosin sekään ei vie pois sitä ahdistusta, kun kaikki tekeminen saa olon tuntumaan heti kuvottavalta ja jalat ja pään särkemään.
No okt raskaana. Teretulemast kerhoon.
HELLEPÄ hyvinkin. Mulla ollut aivan sama koko hellejakson ajan.
Masennuksessakin on noita oireita, vaikka voihan se olla hellekin...
Ja kannattaa juoda pelkän veden lisäksi myös kivennäisvettä välillä. Helteellä suolat ovat tärkeitä.
Helle tuli mullekin ekana mieleen. Mutta jos oireet ovat jatkuneet jo viikon, niin mä alkaisin kyllä soittelemaan lääkäriaikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:42"]
Helle tuli mullekin ekana mieleen. Mutta jos oireet ovat jatkuneet jo viikon, niin mä alkaisin kyllä soittelemaan lääkäriaikaa.
[/quote]
Ei siihen mitään lääkäriä tarvii. Suolavettä pitää juoda näin helteillä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:42"]
[/quote]
Ei nyt noin lievistä oireista viikon kestäneinä aikuisella ihmisellä mitään lääkäriä tarvita...
Kaliumin puute? Tuorekurkkua syömään.
Nestehukka. Lisää suolaa juomaveteen ja juo kivennäisvettä.
Oiskohan tää helle syynä siihen oloon,mulla ainaki välillä tuntuu että silmissä mustuu,heikottaa ja on tuskanen olo.Täytyy vaan juoda reilusti ja syödä jotain suolasta.