Suosikki- ja inhokkimarjasi?
Mä tykkään erityisesti mustikoista, puolukoista, karpaloista ja tyrnistä.
Inhokkilistalla loistaa mustaherukka, en voi sietää sitä missään muodossa. Mansikoista en myöskään välitä.
Kommentit (26)
Kaikki on aivan sairaan hyviä. Jus tulin marjapensailta ja söin sekaisin vadelmia,valkoisia, punaisia ja karviaisia. Mustat ei oo vielä kypsiä.
Suomessa ei kasva inhokki marjalajeja. Jos jokin kotimaisista ei maistu, on suussa tai ihmisessä jotain vikaa.
Marjoista happamat inhokkeja. Mansikka suosikki. Saskatoonit myös nyt makeasti kypsiä.
Pidän periaatteessa kaikista luonnonmarjoista, viljellyistä en syö herukoita, liian hapokkaita.
Lempparini on mustaherukka, riittävällä makeutuksella tosin. En voi käsittää että luonnossa voi syntyä noin hieno ja hienostunut maku.
Inhokki varmaan puolukka.
Mustikka, vadelma, tyrni ja lakka ovat parhaita. Pihlajanmarjoille en ole keksinyt mitään soveliasta käyttöä vaikka ovat pihassa todella kauniita
Suosikit vadelma, mustikka ja karviainen. Inhokki tyrni, puolukastakaan en liiemmin välitä.
Kaikki on ihania, niin villit kuin viljellyt. Tavallisten puolukoiden, herukoiden ym. lisäksi olen syönyt variksenmarjaa, juolukkaa, lillukkaa, tyrniä ja ruusunmarjaa, itse poimittuina tietenkin. Kotipihassa kasvaa erilaisia herukoita, karviaisia ja saskatoonia. Mansikat käyn ostamassa naapurissa olevalta marjatilalta. Inhokkia ei olekaan, mutta kieltämättä pihlajanmarjoille on vaikea keksiä käyttöä, linnut saavat minun puolestani syödä ne. Myrkyllisiin marjoihin en tietenkään koska.
Tykkään kaikista marjoista. Lempparini on ehkä mansikka. Ja jos mansikkaa ei lasketa kun on hedelmä niin vastaan vadelma.
Tai minä joka sanoin mansikkaa hedelmäksi niin pihlajan marjat eivät kauhean hyvältä maistu suoranaan.
Suosikki on lakka
Inhokki karpalo