Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 Maapallon vuodenkiertoa kestänyt tutkimukseni tällä planeetalla on pian ohi.

Kiltti mies 39v
22.07.2021 |

Sitten palaan takaisin omalle kotiplaneetalleni joka sijaitsee miljoonien valovuosien päästä tästä teidän planeetastanne. Te ihmiset ette pysty käsittämään, että kuinka kaukana kotiplaneettani sijaitsee. Mutta te voitte yrittää hahmottaa sitä mielessänne ajatellessanne, että valo kulkee 300000 kilometriä sekunnissa ja yksi valovuosi on 365 päivää kertaa 24 tuntia kertaa 60 minuuttia kertaa 60 sekuntia kertaa 300000. Se luku kun kerrotaan luvulla sata miljoonaa niin saadaan tietää, että kuinka kaukana minun kotiplaneettani on. Mutta vaikka kotiplaneettani sijaitsee niin kaukana, niin silti minulla kestää matkustaa vain 2 teidän planeettanne viikkoa.

Minulla onkin jo ikävä kotiin. Siellä varmasti jo kaivataan minua ja siellä on niin toisenlaista kuin täällä. Siellä ei varmasti uskota helposti kertomiani asioita Maapallosta, esim. sitä, että täällä on kyllä älyllistä elämää mutta ihminen ei olekaan tämän planeetan älykkäin elävä olento vaan tyhmin kaikista. Ja että kuinka huonosti minua kohdeltiin täällä kun omalla kotiplaneetallani minä olen sentään kuningas. Ja vaikka olin poissa 40 maan vuodenkiertoa, niin minun planeetallani se on vain pari silmän räpäytystä, muutama sekunti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no Kaleville hyvää matkaa. 

Vierailija
2/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro terveisiä meiltä tyhmiltä ja käske niiden ottaa yhteyttä ja neuvoa miten ratkaisemme ilmaston lämpenemisen ja maapallon saastumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin sinuna vielä muuta puuhastelua, kuin kirjoittamista. Tai kiva harrastushan se on, jätä tuotokset vain sinne pöytälaatikkoon.

Vierailija
4/4 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ne sut tänne lennätti? Oliko sulla joku suurempikin tehtävä täällä kuin istua vauvapalstalla "tutkimassa maapalloa"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän