Ystävistä ja miehistä - onko kellään tällaista ongelmaa?
Ystäväni kuvittelevat minun olevan ulkoisesti tasokkaampi kuin olenkaan. Kuitenkin todella hyvännäköiset miehet harvemmin kiinnostuvat, enkä sitä kaipaisikaan. Katson kyllä miehen ulkonäköä, mutta riittää, että se vastaa omaa makuani, ei tarvitse olla klassisen hyvännäköinen. Nyt oon löytänyt kivan miehen, mutta hän ei ole riittävän "tasokas" ystävilleni, sanovat että saisin paremman.
Ystävieni tapailemat miehet ovat makuuni liian treenattuja, jotenkin kolhoja, ylimielisiä (tosin en tuota koskaan ystävilleni sanoisi). Eikö minulla saa olla omaa makua?
Kommentit (5)
Kuka hullu näihin 'tasoihin' uskoo? Jos toisen kanssa aikoo elää elämänsä yhdessä, silloin millään kuvitteellisilla tasoilla ole mitään väliä, vaan sillä, tykkääkö toisesta oikeasti. Joten unohda kavereitten pinnalliset höpötykset, ja mieti, oletko oikeasti rakastunut.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 17:18"]
Miksi he kuvittelevat ulkoisne tasosi erilaiseksi kuin se on? Ettekö tunne henkilökohtaisesti, ainoastaan virtuaalimaailmassa? Oletko kauhea linnunpelätti - toisin kuin esittelemäsi profiilikuva?
[/quote]
Tottakai tunnetaan henkilökohtaisesti, mutta heidän näkemyksensä minusta on jostain syystä se, että olisin muka jotenkin tosi hyvännäköinen. Vaikka oon vain tavallisen nätti. Ei oo nyt mistään virtuaalijutuista kysymys :) ap
Öö. Kivoja kavereita. Oletteko teinejä? Kuka mittaa miehen arvoa pelkän ulkonäön perusteella? :D Oletko nyt ihan varma, että kyse vain siitä? Onko miehellä töitä, koulutus jne.?
Johtuu varmaan siitä, että naisille ja miehille eri asiat on kauniita. Minäkin tunnen pari naista, jotka minusta on ihan kauhean kauniita, mutta ei heillä käy mitenkään hyvä flaksi eikä heidän miehensä ole yhtään hyvännäköisiä. Sitten taas ne naiset, jotka minusta näyttävät ihan kaameilta haahkoilta, saa suorastaan hätistää miehiä pois. Miehen silmissä esim. seksikkyys ja paljastavat vaatteet lisää kiinnostusta, kauniit kasvot taas on vähän epäoleellista, jos nainen ei korosta vartaloaan. Näillä minun tuntemillani naisilla on kyllä kauniit vartalotkin, mutta kumpikaan ei harrasta mitään minihameita ja syvään uurrettuja paitoja.
Miksi he kuvittelevat ulkoisne tasosi erilaiseksi kuin se on? Ettekö tunne henkilökohtaisesti, ainoastaan virtuaalimaailmassa? Oletko kauhea linnunpelätti - toisin kuin esittelemäsi profiilikuva?