Isä ei ota rokotetta, apua!
Kommentit (14)
Se on hänen päätöksensä. Miksi kirjoitat siitä tänne? Keksustele asiasta isäsi kanssa äläkä randomeiden kasvottomien yh äitien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miten mä puhun sille järkee? ap.
Luuletko että yh äidit tuntee isäsi ja tietää miten saada häneen kontaktia? Sinä tunnet isäsi parhaiten ja varmasti tiedät miten puhua aiheesta. Entäs jos vain antaisit olla ja jättäisit vauva foorumille kirjoittelun
Luuletko sä että täällä kukaan tuntee ketään?
Vitonen, ois hyvä jos poistuisit kommentteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun vastuulla. Kerrot toki että joudut rajoittamaan hänen tapaamista kunnes pandemia on ohi tai hän on saanut rokotteen. Et voi riskeerata omaa terveyttäsi. Minun 22 v poika oli täysin terve kunnes sai koronan uuden vuoden aikaan. Ei ole vieläkään toipunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun vastuulla. Kerrot toki että joudut rajoittamaan hänen tapaamista kunnes pandemia on ohi tai hän on saanut rokotteen. Et voi riskeerata omaa terveyttäsi. Minun 22 v poika oli täysin terve kunnes sai koronan uuden vuoden aikaan. Ei ole vieläkään toipunut.
Kyllä sen tietää miten on elänyt kun on koronan saanut. On juostu ravintoloissa ja bileissä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja poikasi on saanut mitä on tilannut
Isäsi saa päättää niin. Se ei sinulle kuulu. Emme omista sukulaisiamme.
Kyllähän se kuuluu mulle koska mä välitän! ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää miten on elänyt kun on koronan saanut. On juostu ravintoloissa ja bileissä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja poikasi on saanut mitä on tilannut
Niinhän sitä voisi luulla mutta tartunta tuli yllätys yllätys lähipiirin keski-ikäiseltä mieheltä.
Sanot että minähän sanoin kun on sairaalassa
Haluatko nopeuttaa perinnön saamista vai miksi haluat rokotteen hänelle?
Tyhmä isä, anna olla.