Hoplopiin tosiaankin alle 2-vee ja aikuinen ilmaiseksi?
Voiko sinne vaan kävellä ilmaiseksi sisään alle vuoden ikäisen kanssa? Vai tarkoittaako tuo, että kun on yksi tai useampi lapsi josta maksetaan niin alle 2-vee pääsee ilmaiseksi?
Pitääkö liput olla kuitenkin?
Kommentit (17)
Mä ainakin pääsin ilmatteeks, kun menin tiineenä sinne liukumäkeen.
No jopas oli ttumainen kommentti. Mun lapsi ei pysy hetkeäkään paikallaan vaan nousee ja kiipeää kaikkialle. Joten ajattelin että lapsi voisi nauttia kovastikin kun pääsisi turvallisesti menemään uudessa paikassa, tietysti käden mitan päässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No jopas oli ttumainen kommentti. Mun lapsi ei pysy hetkeäkään paikallaan vaan nousee ja kiipeää kaikkialle. Joten ajattelin että lapsi voisi nauttia kovastikin kun pääsisi turvallisesti menemään uudessa paikassa, tietysti käden mitan päässä.
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Kyllä pääsee ilmaiseksi, tosin etukäteen pitää varata paikat näin poikkeusaikana.
Hienoa, että sinulla on aktiivinen lapsi, hänestä kasvaa liikunnallisesti taitava kun viet häntä monenlaisiin ympäristöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Ääliö
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluat viedä vauvaikäisen tuollaiseen tautipesään? Tuon ikäinen ei tajua leikkilaitteista tuon taivaallista, ja on vain isompien rymyävien lapsien tiellä. Odota vielä vaikka se 2 vuotta niin reissusta saa jopa jotain irti.
Hoplopissa on pienille oma puolensa, joten varmastikaan yksivuotias ei ole toisten tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Tosiaan voi onnitella, jos lapsi on taitava kiipeilijä. Karkeamotoriset taidot ovat välttämättömiä hienomotoriikan kehittämiseksi, ja siitä samasta aivojen aktivoitumisesta kehittyy myös puhe- ja lopulta lukutaito.
Ihme pakko joillain päästä aina ilkeilemään :)
Kuka vie alle 2 vuotiaan hoploppiin. Henkisesti vajaa? Vain muiden isompien lasten seurassa ymmärrettävää.
Me käydään reilu 1v hyvin aktiivisen kanssa tuolla usein ja tosiaan ihan ilmaiseksi. Ja joka kerta on viihtynyt tosi hyvin ja tekemistä on vaikka kuinka. Ei todellakaan tarvii olla lapsen tuon isompi, että keksii puuhaa siellä. Liukumäkiä, kiipeilyä, legoja ja pallomeriä. Ja bakteereita tulee joka tapauksessa viimeistään päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Tosiaan voi onnitella, jos lapsi on taitava kiipeilijä. Karkeamotoriset taidot ovat välttämättömiä hienomotoriikan kehittämiseksi, ja siitä samasta aivojen aktivoitumisesta kehittyy myös puhe- ja lopulta lukutaito.
Mutta sehän on ihminen eikä apina. Mitä hyvää on siinä että kiipeää joka paikkaan? Varsinkin kun siihen sitten yhdistyy se ettei osaa varoa itään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Ääliö
Toivottavasti muita näin kutsuva ei ole porsinut.
Eikä kukaan yläpeukuttajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Ääliö
Eikä kukaan yläpeukuttajista.
Siat porsii ei ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Ääliö
Eikä kukaan yläpeukuttajista.Siat porsii ei ihminen.
Kas kun et huomannut että keskenkasvuiset kutsuu muita ääliöiksi, ei aikuinen.
On vissiin jo "oppi" siirretty taas seuraavalle sukupolvelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnea tulevaisuuteen...
Mutta sehän on ihminen eikä apina. Mitä hyvää on siinä että kiipeää joka paikkaan? Varsinkin kun siihen sitten yhdistyy se ettei osaa varoa itään.
Tuossa yllä jo selitettiin asia. Karkeamotoriikka on välttämätöntä hienomotoriikan ja myös oppimisen kehitykselle. Erityisen tärkeää on ristikkäisliike, jota kiipeillessä tulee.
Usein oppimishäiriöistä kärsivät pistetään harjoittelemaan konttausta, jos he eivät ole pienenä kiipeilleet ja kontanneet.
Joten voit miettiä, mikä on yhteys ja miten päin. Ehkä apinan taitavaa motoriikkaa ja arviointikykyä vaatinut kiipeily valmisti sen aivopuoliskot inhimilliseen abstraktiin ajatteluun.
Miksi edes haluat viedä vauvaikäisen tuollaiseen tautipesään? Tuon ikäinen ei tajua leikkilaitteista tuon taivaallista, ja on vain isompien rymyävien lapsien tiellä. Odota vielä vaikka se 2 vuotta niin reissusta saa jopa jotain irti.