Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoplopiin tosiaankin alle 2-vee ja aikuinen ilmaiseksi?

Vierailija
21.07.2021 |

Voiko sinne vaan kävellä ilmaiseksi sisään alle vuoden ikäisen kanssa? Vai tarkoittaako tuo, että kun on yksi tai useampi lapsi josta maksetaan niin alle 2-vee pääsee ilmaiseksi?

Pitääkö liput olla kuitenkin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluat viedä vauvaikäisen tuollaiseen tautipesään? Tuon ikäinen ei tajua leikkilaitteista tuon taivaallista, ja on vain isompien rymyävien lapsien tiellä. Odota vielä vaikka se 2 vuotta niin reissusta saa jopa jotain irti.

Vierailija
2/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pääsin ilmatteeks, kun menin tiineenä sinne liukumäkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli ttumainen kommentti. Mun lapsi ei pysy hetkeäkään paikallaan vaan nousee ja kiipeää kaikkialle. Joten ajattelin että lapsi voisi nauttia kovastikin kun pääsisi turvallisesti menemään uudessa paikassa, tietysti käden mitan päässä.

Ap

Vierailija
4/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas oli ttumainen kommentti. Mun lapsi ei pysy hetkeäkään paikallaan vaan nousee ja kiipeää kaikkialle. Joten ajattelin että lapsi voisi nauttia kovastikin kun pääsisi turvallisesti menemään uudessa paikassa, tietysti käden mitan päässä.

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Vierailija
5/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee ilmaiseksi, tosin etukäteen pitää varata paikat näin poikkeusaikana.

Hienoa, että sinulla on aktiivinen lapsi, hänestä kasvaa liikunnallisesti taitava kun viet häntä monenlaisiin ympäristöihin.

Vierailija
6/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Ääliö

Vierailija
7/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluat viedä vauvaikäisen tuollaiseen tautipesään? Tuon ikäinen ei tajua leikkilaitteista tuon taivaallista, ja on vain isompien rymyävien lapsien tiellä. Odota vielä vaikka se 2 vuotta niin reissusta saa jopa jotain irti.

Hoplopissa on pienille oma puolensa, joten varmastikaan yksivuotias ei ole toisten tiellä.

Vierailija
8/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Tosiaan voi onnitella, jos lapsi on taitava kiipeilijä. Karkeamotoriset taidot ovat välttämättömiä hienomotoriikan kehittämiseksi, ja siitä samasta aivojen aktivoitumisesta kehittyy myös puhe- ja lopulta lukutaito.

Vierailija
9/17 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee ilmaiseksi.

Vierailija
10/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pakko joillain päästä aina ilkeilemään :)

Vierailija
11/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vie alle 2 vuotiaan hoploppiin. Henkisesti vajaa? Vain muiden isompien lasten seurassa ymmärrettävää.

Vierailija
12/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään reilu 1v hyvin aktiivisen kanssa tuolla usein ja tosiaan ihan ilmaiseksi. Ja joka kerta on viihtynyt tosi hyvin ja tekemistä on vaikka kuinka. Ei todellakaan tarvii olla lapsen tuon isompi, että keksii puuhaa siellä. Liukumäkiä, kiipeilyä, legoja ja pallomeriä. Ja bakteereita tulee joka tapauksessa viimeistään päiväkodissa.

Vierailija
13/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Tosiaan voi onnitella, jos lapsi on taitava kiipeilijä. Karkeamotoriset taidot ovat välttämättömiä hienomotoriikan kehittämiseksi, ja siitä samasta aivojen aktivoitumisesta kehittyy myös puhe- ja lopulta lukutaito.

Mutta sehän on ihminen eikä apina. Mitä hyvää on siinä että kiipeää joka paikkaan? Varsinkin kun siihen sitten yhdistyy se ettei osaa varoa itään.

Vierailija
14/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Ääliö

Toivottavasti muita näin kutsuva ei ole porsinut.

Eikä kukaan yläpeukuttajista.

Vierailija
15/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Ääliö

Siat porsii ei ihminen.

Vierailija
16/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Ääliö

Siat porsii ei ihminen.

Kas kun et huomannut että keskenkasvuiset kutsuu muita ääliöiksi, ei aikuinen.

On vissiin jo "oppi" siirretty taas seuraavalle sukupolvelle.

Vierailija
17/17 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea tulevaisuuteen...

Mutta sehän on ihminen eikä apina. Mitä hyvää on siinä että kiipeää joka paikkaan? Varsinkin kun siihen sitten yhdistyy se ettei osaa varoa itään.

Tuossa yllä jo selitettiin asia. Karkeamotoriikka on välttämätöntä hienomotoriikan ja myös oppimisen kehitykselle. Erityisen tärkeää on ristikkäisliike, jota kiipeillessä tulee.

Usein oppimishäiriöistä kärsivät pistetään harjoittelemaan konttausta, jos he eivät ole pienenä kiipeilleet ja kontanneet.

Joten voit miettiä, mikä on yhteys ja miten päin. Ehkä apinan taitavaa motoriikkaa ja arviointikykyä vaatinut kiipeily valmisti sen aivopuoliskot inhimilliseen abstraktiin ajatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme