Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolinilme

Vierailija
21.07.2021 |

Jotkut eivät näytä vain nukkuvan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhempani veti viimeisen henkäyksensä, hänen kasvoilleen levisi hämmästynyt ilme. Tämä oli sitten myöhemmin hävinnyt kun silmät ja suu oli laitettu liimalla (?) kiinni.

Vierailija
2/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleella se naama vääntyy ihan erilaiseksi. Kuollut tosiaan näyttää siltä, että elo ei enää pihise. Tämä on monille vainajan eka kertaa näkeville shokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla oli hymy kasvoillaan kun kävimme hänet hyvästelemässä siis kuolinilmeenä. Näytti levolliselta vaikka oli mulle silti vähän shokki nähdä hänet mutta jälkikäteen olen tyytyväinen että näin.

Vierailija
4/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ilme ei ole levollinen, nukkuva, vaan pikemmin kauhusta kankea. 

Vierailija
5/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilla oli hymy kasvoillaan kun kävimme hänet hyvästelemässä siis kuolinilmeenä. Näytti levolliselta vaikka oli mulle silti vähän shokki nähdä hänet mutta jälkikäteen olen tyytyväinen että näin.

Miehen isällä oli suu hiukan auki ja rennon näköisenä.

Menimme katsomaan hautaustoimiston laittamaan, niin suu oli liimattu kiinni ja väännetty hymyyn. Koin hiukan irvokkaaksi.

Miehen tädillä oli suu oikein kunnolla auki. Sitä ei vissiin saatu kiinni. Hautaustoimisto oli auki naiseen suuhun liimannut irrallisia hampita.

Vierailija
6/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lähdöstä. Ei se kaikilla ole kaunis.

Vierailija
7/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menimme katsomaan hautaustoimiston laittamaan, niin suu oli liimattu kiinni ja väännetty hymyyn. Koin hiukan irvokkaaksi.

Miehen tädillä oli suu oikein kunnolla auki. Sitä ei vissiin saatu kiinni. Hautaustoimisto oli auki naiseen suuhun liimannut irrallisia hampita.

Ei ole todellista??! On ollut kuin joku kikkeliskokkelis-tyyppi?

Vierailija
8/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ilme sulla on just nyt ap?

Vierailija
9/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lähdöstä. Ei se kaikilla ole kaunis.

Näin on. Ne jotka hyppäsivät new yorkin torneista, ei ollut suuta enää lainkaan kun arkkuun laitettiin.

Vierailija
10/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista??! On ollut kuin joku kikkeliskokkelis-tyyppi?

Mitä tarkoitat?

Vierailija
11/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up lisää.

Ei ap

Vierailija
12/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp.

Ap.

Vierailija
13/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolleella se naama vääntyy ihan erilaiseksi. Kuollut tosiaan näyttää siltä, että elo ei enää pihise. Tämä on monille vainajan eka kertaa näkeville shokki.

No ei ainakaan kaikilla. Läheisen kuoltua hän vain näytti nukkuvan hyvin rauhallisesti. 

Vierailija
14/14 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan ilme ei ole levollinen, nukkuva, vaan pikemmin kauhusta kankea. 

Joistain pahoista ihmisistä on sanottu, että viimeisellä hetkellä kun näkee noutajansa niin ovat olleet kauhuissaan ja se kauhu on jäänyt kuolinilmeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi