Voiko Suomessa valita sektion "ilman syytä"?
Kommentit (5)
Synnytyspelko riittää syyksi ja mä sain tuosta syystä sektion todella helposti. Kirjoitin A4-kokoisen paperin synnytyspelkoni syistä ja annoin lääkärille jonka mielestä sitten synnytyspelkoa ei edes kannattanut yrittää hoitaa, sain lupauksen sektiosta kun oli rv 25. Riippuu kuitenkin sairaalasta ja lääkäristä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:23"]Synnytyspelko riittää syyksi ja mä sain tuosta syystä sektion todella helposti. Kirjoitin A4-kokoisen paperin synnytyspelkoni syistä ja annoin lääkärille jonka mielestä sitten synnytyspelkoa ei edes kannattanut yrittää hoitaa, sain lupauksen sektiosta kun oli rv 25. Riippuu kuitenkin sairaalasta ja lääkäristä.
[/quote]
Mitä syitä sulla oli listattuna?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:20"]
Riittää mutta ilman taistelua sitä et saa.
[/quote]Höpöhöpö. Riittää kun kertoo synnytyspelosta. Ei minun ainakaan tarvinnut kun sanoa lääkärille ja samalla sovittiin alustava sektiopäivä. Näin on ollut kaikkien lasten kohdalla. Suosittelen. Kun asiallisesti selittää asian eikä ala huutaa ja möykätä ja räyhätä, varmasti onnistuu.
Mitä muita syitä suunn. Sektiolle on tavattu? Voiko synnyttäjän pienuus/ahtaus olla syy?
Riittää mutta ilman taistelua sitä et saa.