Kun EI JAKSA selvittää riitoja?
Huoh. Taaaas riideltiin miehen kanssa ja en yksinkertaisesti enää JAKSA selvittää näitä. Tällä kertaa siis niin päin että olen vihainen miehelleni. Kyse on hänen valehtelusta... Kun soitin hänelle niin ei näyttänyt kiinnostavan mun paska mieli /suuttumus.
Mitä tuon kanssa tekee??? Ei oo enää yhtään kiinnostusta selvittää mitään ja eipä tuota näytä enää kiinnostavan yhtään. Tulihan se eilen kyllä kuultuaki: Sanoin miehelle että tässä parisuhteessa kyllä olet mulle tilivelvollinen, vastaus oli: no sitten en enää oo tässä suhteessa >:(
Niin ja päsäytti myös että: ei kiinnosta, en välitä enää kenestäkään. Minä kysyin: etkö edes musta?? Ja vastaus: en
Mitä mieltä ootte nuista sanomisista? Miten reagoisitte toimmoseen ja kuin pahasti suuttuisitte?? Kännissä siis oli eilen
Kommentit (11)
öh tarviiko edes kysyä. te just erositte.
Kännissä nyt helposti sanoo tyhmiä asioita ja silloin on aika turha alkaa mistään kunnolla keskustelemaan. Kannattaa nyt aamulla tai tänään joskus miehen kanssa kunnolla kasvotusten puheeksi ja kysyä miksi hän valehteli sulle ja että haluaako ylipäätänsä enää olla yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:16"]Kännissä nyt helposti sanoo tyhmiä asioita ja silloin on aika turha alkaa mistään kunnolla keskustelemaan. Kannattaa nyt aamulla tai tänään joskus miehen kanssa kunnolla kasvotusten puheeksi ja kysyä miksi hän valehteli sulle ja että haluaako ylipäätänsä enää olla yhdessä.
[/quote]
Miehen asenne on se ettei ole valehdellut. Hän on jääräpää ja ei myönnä mitään. Olen niin kyllästynyt siihen puhumiseen kun näissä tapauksissa joissa minä olen vihainen, tilanne hoituu miehen mielestä naureskelulla ja anteeksipyynnöllä. Kun taas hän on minulle vihainen niin minun pitäisi anella anteeksi monta päivää ja olla niiiiin nöyränä että... -ap
Ryyppäävän miehen kanssa EI kannata olla. Ala kunnioittaa itseäsi ja pysy kaukana tuollaisista kelvottomista miehistä.
Käyttäytyykö noin myös selvinpäin? Tai onko usein tuollaisia känniriitoja? Mä todellakin olisin vihainen ja pitkään. En antaisi anteeksi, jos mies vain naureskelee eikä edes pyydä kunnolla, sitä tarkoittaen anteeksi.
No just.. Itse yleensä vastaavassa tilanteessa kysyn ihan rauhallisesti esim että "Jos nyt mietit eilistä, oletko ihan oikeasti rehellisesti sitä mieltä että et sanonut että plaaplaa.." Tai että "En ymmärrä mitä haet tuolla, tiedämme molemmat että teit niin eikä asia selviä jos valehtelet"
Tosi lapsellista, koita vaan olla rauhallinen ja katsoa miestä silmiin.
5
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:29"]Käyttäytyykö noin myös selvinpäin? Tai onko usein tuollaisia känniriitoja? Mä todellakin olisin vihainen ja pitkään. En antaisi anteeksi, jos mies vain naureskelee eikä edes pyydä kunnolla, sitä tarkoittaen anteeksi.
[/quote]
Ei käyttäydy noin pahasti selvin päin vaikka osaa silloinkin olla vaikea. Tällaisia känniriitoja on liiankin usein. :/ nyt tein kyllä selväksi että olen vihainen eli hoitakoot itse tilannetta eteenpäin miten parhaaksi näkee. -Ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 11:30"]
No just.. Itse yleensä vastaavassa tilanteessa kysyn ihan rauhallisesti esim että "Jos nyt mietit eilistä, oletko ihan oikeasti rehellisesti sitä mieltä että et sanonut että plaaplaa.." Tai että "En ymmärrä mitä haet tuolla, tiedämme molemmat että teit niin eikä asia selviä jos valehtelet"
Tosi lapsellista, koita vaan olla rauhallinen ja katsoa miestä silmiin.
5
[/quote]
Muuten kuulostaa hyvältä mutta mulla ei hermot riitä... Kiivastun nopeasti jos mulle intetään vastaan, tai varsinkin jos valehdellaan ja väännetään päivänselvästä asiasta!
hups, unohtui, viesti 11 siis Ap :)
Mielipidettä? Kokemuksia? - Ap