Toimiiko softshell 3v tytön välikausihaalarissa? *pika*
Olen tekemässä nettitilausta ja pohdiskelen kahden haalarin välillä...
Kyseessä on kokoa 98cm olevat kaksi haalaria joista toinen on softshell.
Miten sellainen toimii käytännössä? Meillä on ollut vain "normihaalareita".
Tarkoitan siis kosteussuojaa, likahylkivyyttä, kulutuskestoa, ym...
Kommentit (6)
Riippuu ihan siitä mitä haalareita vertaat keskenään! Hyvä softshell on varmasti parempi kuin joku peuhun haalari...
Meinasin tällä kertaa kokeilla tuollaista edullista merkkiä kuin Minymo.
Ja siis molemmat vaihtoehdot ovat samaa merkkiä.
En uskalla tilata niitä kalliimpia merkkejä netistä jos ne ovatkin sitä lirumpaa kangasta. 5v tytön edellinen Ticketin haalari oli sitä jämäkämpää matskua (sellainen punainen pinkeillä tähdillä) ja nykyinen on ihan ohutta matskua (harmahtavalla pohjalla mustia kukkia).
Minymo lienee sitä lirumpaa mutta ei ole hintakaan kuin puolet Ticketistä. Voisin hyvinkin kokeilla että kulkeeko hinta ja laatu käsi kädessä...
t: ap
Kokeile sitä uutta Supercelliä, siitähän oli kauheesti juttua tossa vähän aikaa sitten.
Mä en uskaltaisi ulkoiluhaalariksi ostaa, pehmeä materiaali varmaan helpommin kuluu polvien alta ja vettäkään ei luultavasti kovin tehokkaasti pidä, paitsi kurahousu-yhdistelmällä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:53"]
Mä en uskaltaisi ulkoiluhaalariksi ostaa, pehmeä materiaali varmaan helpommin kuluu polvien alta ja vettäkään ei luultavasti kovin tehokkaasti pidä, paitsi kurahousu-yhdistelmällä.
[/quote]
Tuota minäkin pelkään ja siksi kyselenkin kokemuksia kun tuo kuulostaa niin erikoiselta materiaalilta tarhaikäisen kovaan käyttöön.
t: ap
^