Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kohtu laskeutua muutenkin kuin synnytyksen jälkeen?

Vierailija
26.07.2014 |

Epäilen että kohtuni on laskeutunut, yhdyntä sattuu aivan mielettömästi. Ikävä paineen tunne alavatsalla. Viimeisestä synnytyksestä kuitenkin on jo 10vuotta. Olen 40-vuotias nainen. Mitä asialle pitäisi tehdä? Onko lääkäriasia? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laskeutua. Mulla laskeutui 37-vuotiaana. Synnytyksestä 7 vuotta. Mulla on kohdunkaula ainaki 5 cm alhaalla, pelkään, että se pullahtaa pihalle. Muutenkin koko alapää valahti ja muuttui messuhalliksi. Oon laihduttanutkin, että sais painoa pois lanteilta, mutta ei auta. Eikä auta jumppaus.

Pistä sormi pimpulaan ja kokeile.

Vierailija
2/3 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole tavara löystynyt kylläkään, ehkä päinvastoin. Ylipainoa kyllä on, muttei niinkään lanteilla vaan keskivartalossa. Jumppaan joka päivä, olen tehnyt niin ekasta synnytyksestä lähtien eli 18vuotta. Tämä on vaan todella kivuliasta ja yhdyntä on lähes mahdotonta. Pöh :( -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 14:09"]Itsellä ei ole tavara löystynyt kylläkään, ehkä päinvastoin. Ylipainoa kyllä on, muttei niinkään lanteilla vaan keskivartalossa. Jumppaan joka päivä, olen tehnyt niin ekasta synnytyksestä lähtien eli 18vuotta. Tämä on vaan todella kivuliasta ja yhdyntä on lähes mahdotonta. Pöh :( -ap

[/quote]

No mitä siellä pimpulassa tuntuu? Kyllä se tuntuu sormelle, ainaki jos pahasti on laskeutunut. Työnnä sormi syvälle ja tunnustele. 2