kumpi nimi tytöllemme?
eli olis kaksi etunimi vaihtoehtoa...
Edith tai Lumia
EDITH AAVA AURORA TAI LUMIA WILHELMIINA,tai Lumia Adalmiina...
ehdotelkaa=)
Kommentit (17)
enkä raski kumpaakaan etunimeä käyttää toisena nimenä,jos joskus tulee toinen tyttö=)
Lumia Edith aurora tosin aika kaunis yhdistelmä..
lisää kommentteja ja ehdotuksia,vaikka minähän se olen joka loppuenlopuks päätän kommenteista huolimatta...mutta niitä ihan kiva kuulla!
niin tuo Edith on täällä aika vaikea ääntää... en suosittele. Vai kuuluuko siinä olla se englannin th-äänne? Mutta jokatapauksessa ääni Lumialle.
ja koko nimenä Eedit Adalmiina olisi minusta ihana..
tai Eedit Adele Auroora...
mutta edelliseen yhtyen Eedit olisi ehkä " suomalaisempi" (jos siis olette suomalainen perhe).
... edellisiin yhtyen; Eedit olisi myös ihana nimi. Edith liian " vaikea ja vieras" makuuni.
Tosin itse kirjoittaisin tuon toisen nimen ihan vaan V:llä.
Jos toinen nimi muuttuisi Vilhelmiinaksi, äännestäisin Edith´ä. (miten tämä pitäisi nyt kirjoittaa; anteeksi maalaisuuteni;)....)
Tai parempi minunkin mielestäni olisi Eedit tai Eedit.
Toiseksi nimeksi Eedit Aurora, Eedit Aurelia (?) tai Eedit Adalmiina (liikaa d:tä)???
Itse en henk. koht. välitä nimestä Lumia enkä myöskään Aava-nimestä. Wilhelmiinasta tulee taas keksit ja makkarat liikaa mieleen. :) Nämä siis minun mielipiteitäni.
Minä laittaisin nimeksi Eedit Aava Auroran, näin suomalaisittain kirjoitettuna. Minusta kaikki nimet tässä yhdistelmässä ovat kauniita ja yhdistelmänä se on oikein hyvä, tosi kaunis!
Edith on nätti nimi (vaikkakin suomalaiselle kätevämpi voisi olla Eedit). Edith Aava Aurora on sointuva yhdistelmä. Lumia-nimestä en pidä, se on minusta jotenkin keinotekoisen kuuloinen. Toisaalta Lumia Adalmiina on yhdistelmänä aika kiva.
jotenkin tykkään vain eniten muodosta Edith--en niinkään Edit tai Eedit..
eli jos Edith tulee niin juuri tässä muodossa.
Edith nimestä olen kauan tykännyt ja Lumia tullut sen jälkeen joten varmaan ensimmäiseen kallistun,mutta varmaa ei viel oo=)
vaikka molemmista todella paljon tykkään!
lisää ehdotuksia ja kommentteja saa laittaa...
Adele on myös aivan ihana,mutta se hyvien ystävien tytöllä,vaikka eihän se toisena nimenä haittais,mut emme kumminkaan tälle tytölle sitä laita...=)
Päätös on kyllä erittäin vaikea ja puolentoista viikon päästä olisi ristiäiset!! onhan tässä aikaa=)
lisää ehdotuksia ja mielipiteitä...
melkein kaikki olivat sitä mieltä että Edith mieluummin Edit taiEEdit muodossa...itse kumminkin pidän eniten muodosta edith=)
Mutta annatte sellaisen nimen kuin haluatte!
Meillä on yhtenä vaihtoehtona Juudit.
Lumia ei ole minunkaan makuun.
Se on helposti lausuttavissa myös Suomessa. Ja kyllä tämä maailma tästä vielä vaan kansainvälistyy, joten ei haittaa sitten kun/jos on tyttönne isona ulkomailla töissä :)
Helppo valinta: Edith ilman muuta! :) Upea naisellinen ja herkkä nimi, olematta yhtään lässy. Kansainvälinenkin, minkä koen hyvänä asiana.
Aava ja Lumia ovat omia inhokkejani, mieleen tulee loputon jääaavikko tai joku muu Siperian kaltainen hyytävä paikka :o( Aurora sen sijaan on kaunis, myös merkitykseltään valoisa ja lämmin, ja sopisi ihanasti Edithin toiseksi nimeksi. Wilhelmiina on myös ihan kiva nimi, mutta tähän yhdistelmään vähän pitkä kolmanneksi..
Mitäs sanot, jos vähän muokkaisi?
Edith Wilma Aurora
Edith Helmi Aurora
Edith Eva/Eevi Aurora
ja mieluiten vielä kahdellä E:llä > Eedith.
Voisi olla myös:
Eedith Lumi Helmi/ina
Eedith Aava Wilhelmiina
;)