Mitä hintoja kirppisvaatteille?
Vien vaatteita, etupäässä pikkutytön vaatteita itsepalvelukirpparille, mutta en yhtään osaa hinnoitella. Vaatteet on tosi siistejä, yhdellä käytettyjä. Osaako kukaan jelppiä kokematonta?
esim. Marimekon pitkähihaiset raitapaidat ja sukat, Tähkä-mekko, Iloinen takki? Espritin trikoopaidat, tutan trikoohousut, Exitin mekot, farkut, teepparit, hm teepparit, trikoot, yöppärit? Kavatin kengät, Adidas lenkkarit, Adidas collegepuku, Legon housut, paidat, mekot, Brion ulkoilupuku? Siis jos jotain osviittaa joku antais, olisin kiitollinen! Vaatteita on päässyt vähän kertymään kaapin perälle, koot 90-110 cm.
Kommentit (12)
Jotkut tavalliset t-paidat korkeintaan 50 snt, raitapaidasta voisi ehkä maksaakin 5 ¿ jos on tosi hyväkuntoinen
Mulla esim. raitapaidat on menneet hyvin kaupaksi hintaan 7-9 e, sukistakin sain 1,50 parilta. Kengät on ainakin mulla menny aina kaupaksi, eikä oo tarvinnu ilmatteeks antaa, siinä 3-6 euroo oon niistä saanu. Ulkopuvusta saat helposti yli 10, jos on hyväkuntoinen.
Moni tuttuni (kuten minäkin) voi maksaa uudesta vaikka 100eur, mutta käytetty on aina käytetty...huvittaa myyjät, jotka pyytävät käytetystä toppapuvustakin 50 euroo, kun se uutena maksoi 80....
Käsittämättömiä hintoja. Sukista voi mielestäni pyytää 20 senttiä. Ei ole ihme että kauppa kävi kun olin Vermon kirpparilla myymässä :-) Mulla taisi olla aika todella edulliset hinnat....
KÄytetyt on käytettyjä. Se on paita ku paita 1-2 e, samoin housut, kengät ja yövaatteet. Ulkovaatteet ei ikinä oo kovin hyväkuntosia, et ei kyl kannata yli 6 e pyytää.
Missä päin muuten myyt näitä?
Marimekon paidoista kunnosta riippuen 8-10¿, Legon tms. paidoista 5¿, samoin merkkihousuista 4-7¿. Elefantenin kenkiä myin vähän huonomman näköiset 5¿ ja siistimmät 10¿. Ulkoilupuvusta, jos hyvässä kunnossa, voi hyvin pyytää 15¿.
H&M tms. perusvaatteista ei kannata paljoa pyytää. Paidoista/bodyista, collegevaatteista 1-3¿. Paitsi Disney-vaatteet on aika suosittuja, eli niihin voi laittaa enempikin hintaa.
Laita ensin enempi hintaa ja käy laskemassa, jos ei näytä menevän kaupaksi.
Ainaki marimekot ja muut merkkivaatteet! Myisitkö?
Ei kannata myydä puoli-ilmaiseksi, kun niitäkin ihmisiä löytyy, jotka arvostavat myös käytettyjä vaatteita (ja maksavat niitä hulluja hintoja). Jos oikeasti esim. ulkoilupuku on kalliimpaa merkkiä, niin ei sitä millään 6¿:lla kannata myydä. Joku maksaa siitä varmasti enempi. Ja Marimekosta joku näyttää maksavan ihan mitä vaan :)
-10-
joudut myymään muutamalla eurolla tai joku pöllii!
Huutiksessa tollaset vaatteet myydään! Siellä saat niistä hyvän hinnan, usko pois!
Taidan kallistua enempi nro 10:n kannalle. Eihän nämä nyt mitään hirmu kalliita merkkejä ole, mutta ihan hyviä kuiteski. Ja todella erittäin hyväkuntoisia, joitain on pidetty vaan muutama kerta.
Niin ja en minä nyt mikään kovin rikas ole, jos olisin, niin en varmaan kirpparilla myis mitään. En ole kuullut, että täällä varastelu olis ongelma.
raitapaidat 5 e, muut trikoopaidat 2-3 e, housut samoin, ulkoilupuku 10 e, kengät 3-5 e, marimekon mekot 8-10 e ja muut 3-4 e.