Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä se riehuva Riikka kylmyyksineen oikein jumittaa?

Vierailija
18.07.2021 |

Helsingissä ainakin on edelleen kuuma kuin pätsissä vaikka ihan kirkkaalta taivaalta ei enää aurinko helotakaan..
Muutenkin tuntuu, ettei tämän helleputken jäljiltä kestä lämpöä enää yhtään vaan ne aiemmin ihan ok asteetkin on jo liikaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satoi just pikkasen vettä.

Vierailija
2/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran olemattomia sateita jälleen luvattu ja menny usko koko sääennustuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäisi puolen päivän aikaan Jyväskylän yli. Viileää on, että ei tule kuuma, vaikka on vaatteet päällä, kunhan on parvekkeen ovi auki. Asunnon seinät ym. rakenteet ovat edelleen niin lämpimät, että jos laittaisin ovet ja ikkunat kiinni, olisi sisälämpötila hetkessä 27 astetta vähintään.

Vierailija
4/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran olemattomia sateita jälleen luvattu ja menny usko koko sääennustuksiin.

Jyväskylään osui kyllä ihan hyvin

Vierailija
5/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka kompastui ilmastomuutokseen

Vierailija
6/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin (Espoossa) odotellaan jo innokkaasti viilenevää. Lämmintä on, mutta sentään tuulee. Tuuma pilvi meni yli, mutta pisaraakaan vettä ei tullut.

Kyllä on ollut kuvottava kesä. Ja nyt näyttäisi siltä, että helteet palaavat taas ensi viikonlopuksi. Olisipa marraskuu.

Vierailija
7/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Äsken meni ohuen ohueksi liruksi kutistunut saderintama yli josta ei tullut sitten tippaakaan vettä. Siitä kyllä satoi ainakin sadetutkan mukaan vielä tuossa länsipuolella tullessaan ja samoin siitä näyttää tulevan vettä kunnolla myös nyt, kun se on jo kaukana itäpuolella menossa..

Vierailija
8/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että huomenna olisi alle 25 astetta jos ei tule yhtään vettä ja ukkosta. Ei tuo pelkkä tuuli ilmaa viilennä.

Vierailija
9/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kuumempi päivä tänään on kuin eilen vaikka niin piti tulla äkkimuutos säähän ja viiletä joku 10 astetta.

Vierailija
10/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä Riikkaa ole etelään edes luvattu. Salpausselän harju pitää sen kivasti poissa täältä.

T espoolainen

Vierailija
11/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua tulla ala päähän.

Vierailija
12/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että huomenna olisi alle 25 astetta jos ei tule yhtään vettä ja ukkosta. Ei tuo pelkkä tuuli ilmaa viilennä.

Kyllä se joskus käy niinkin. 

Esim. meillä meni 2010 vuoden hellekesän viilentänyt myräkkä ihan ohi, ja silti keli viileni. Pelkään ukkosia niin paljon, että muistan tällaiset todella hyvin.

Vierailija
13/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin (Espoossa) odotellaan jo innokkaasti viilenevää. Lämmintä on, mutta sentään tuulee. Tuuma pilvi meni yli, mutta pisaraakaan vettä ei tullut.

Kyllä on ollut kuvottava kesä. Ja nyt näyttäisi siltä, että helteet palaavat taas ensi viikonlopuksi. Olisipa marraskuu.

Miten ihmeessä sellainen voi palata mikä ei ole lähtenytkään? Tänäänkin on ollut hellettä enkä jaksa enää uskoa että ensi viikoksikaan lupaillut viilenemiset toteutuisi. 

Mä olen ihan loppu tähän kuumuuteen ja harmittaa ihan hitosti, että koko kesä menee pilalle tämän takia.

Vierailija
14/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä sellainen voi palata mikä ei ole lähtenytkään? Tänäänkin on ollut hellettä enkä jaksa enää uskoa että ensi viikoksikaan lupaillut viilenemiset toteutuisi. 

Mä olen ihan loppu tähän kuumuuteen ja harmittaa ihan hitosti, että koko kesä menee pilalle tämän takia.

Todennäköisesti tässä helleputkien välissä on peräti kolme (!!!) viileämpää päivää. Mutta joo. Heinäkuu on tähän asti ollut ihan järkyttävä.

Vierailija
15/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin alan olla jo ihan sippi. Mitä kauemmin tätä kestää, sitä huonommin tunnun sietävän lämpöä. Enää en jaksa syödä lämmintä ruokakaan. Pitää jäähdyttää kylmäksi ensin, että voi syödä.

Kuin kuuta nousevaa odotan viileää ilmaa! Viime yönä seisoin puoli tuntia parvekkeella aamuyöllä, enkä viilentynyt yhtään! HIkoilu ei vaan loppunut.

Vierailija
16/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin alan olla jo ihan sippi. Mitä kauemmin tätä kestää, sitä huonommin tunnun sietävän lämpöä. Enää en jaksa syödä lämmintä ruokakaan. Pitää jäähdyttää kylmäksi ensin, että voi syödä.

Kuin kuuta nousevaa odotan viileää ilmaa! Viime yönä seisoin puoli tuntia parvekkeella aamuyöllä, enkä viilentynyt yhtään! HIkoilu ei vaan loppunut.

Mulla on toi sama! Mitä pidempään tämä helle kestää niin sitä huonommin kestän edes sellaista lämpöä joka aiemmin on ollut ihan fine. Nyt perjantaista asti on ollut ihan järkyn huono olo ja ihan vaan paikallaan istuminenkin saa hien valumaan. Onneksi nyt on öisin ollut jo hetken aikaa alle 15 astetta koska se tuntuu nyt sopivalta lämpötilalta ja olen istunut aamuyöllä pihallakin nauttimassa. Lisäksi öisin on saanut kämpästäkin lämmöt laskemaan jo hieman alle 25 asteen vaikka aamullahan ne nousee takaisin :-(

Vierailija
17/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tässä helleputkien välissä on peräti kolme (!!!) viileämpää päivää. Mutta joo. Heinäkuu on tähän asti ollut ihan järkyttävä.

Varsinainen vitsi noilta meteorologeilta puhua ja lupailla viileämpää kun lämpötila on kuitenkin edelleen yli 20 astetta.

Ai että mä kaipaan aikaa jolloin tuo +20 astetta oli normia lämpöisempi ja oikeinkin bueno kesäsää ja viileästä puhuttiin kun lämpötila oli max 15 astetta joka sekin on täysin normikesäsää ja mahdollistaa monenlaista aktiviteettia joista ei näillä keleillä voi kuin haaveilla.

Vierailija
18/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta meidän kotitaloudessa yksi Riikka raivoaa melkein päivittäin.

Vierailija
19/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo kylmä ja nihkeä, vaan oikeasti lämmin ja aurinkoinen. Suorastaan kuuma.     :)

Vierailija
20/20 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pärjää Riikka Esterille. Täällä mökillä Etelä-Savossa jyrähti ukkonen pari kertaa ja satoi noin kymmenen minuutia, siinä koko hirmumyrsky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi