KOLMOSKANAVA-muistoja 1980-luvun lopulta?
Silloin kun Kolmoskanava, nykyinen maikkari, näkyi vain harvoilla? Itse olin katkera kun Kolmoskanavan ohjelmisto oli sanomalehtien (uskomatonta että joskus olen sellaisiakin lukenut) ohjelmasivuilla eikä mitään mahdollisuutta katsoa sitä.
Mutta enemmän kuitenkin että lempisaippuasarjani FALCON CREST siirrettiin kakkoselta Kolmoskanavalle minun ulottumattomiini enkä saanut koskaan tietää miten Julia Cumsonin kävi(!)
Kommentit (11)
Ritari ässä ja Star Trek!
Star Trek lopetettiin Suomen televisiossa, kun muutama sekopää soitteli kanavapomojen kotiin uhkaten niiden perhettä, kun huhuja sarjan näyttämisen lopettamisesta tuli ilmi.
Jos ihmettelette miksei Star Trekin uusintoja tule Suomen TV:stä, niin syytä näitä muutamaa partahemmoa.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tuli muistaakseni Ankronikka 🤗
Akronikka tuli tietääkseni Helsinki-TV nimiseltä kanavalta mikä oli vielä eksklusiivisempi kuin Kolmoskanava. Tiedän tämän vain koska Aku Ankan toimituksen Omassa Nurkassa luki niin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ritari ässä ja Star Trek!
Star Trek lopetettiin Suomen televisiossa, kun muutama sekopää soitteli kanavapomojen kotiin uhkaten niiden perhettä, kun huhuja sarjan näyttämisen lopettamisesta tuli ilmi.
Jos ihmettelette miksei Star Trekin uusintoja tule Suomen TV:stä, niin syytä näitä muutamaa partahemmoa.
Hm 🤔 Mä muistan nähneeni Ritari Ässän viimeisen jakson eli ei se silloin voinut Kolmoskanavalta tulla. Ap
En mäkään nähnyt Falcon Crestiä tuon muutoksen jälkeen mutta ulkomailla asuessani olen nähnyt uusintoja.
Julia joutui vankilaan Carlon murhasta mutta pakeni ja kuoli tulipalossa. Myöhemmin ilmeni että Julia oli elossa kun tämä tuli salaa pyytämään Emmalta rahaa. Lopuksi Julia meni luostariin eikä enää näkynyt sarjassa.
Maantiekiitäjä & Kelju K. Kojootti.
Kolmoskanava näkyi jossain antennitalouksissa ja koulussa jotkut mukulat leuhkivat kun niiden kotona näkyi Kolmonen. Vitutti. Sain kuitenkin revanssia kun 1990-luvulla opiskelin Hgissä ja saatoin katsoa PTV:tä ja sittemmin Nelosta ensimmäisten joukossa koko maassa.
Timo T.A. Mikkonen Today Oy:n ohjelma Tänään, tässä ja nyt.
Sieltä tuli muistaakseni Ankronikka 🤗