Ideoita Lego-synttäreille?
Olen järjestämässä lapselle lego-synttärit ja kaipaan ideoita. Erityisesti leikkien järjestäminen on mulle vaikeaa, vai antaisinko lasten vaan leikkiä keskenään? Mietin tällaista ohjelmaa: ensin syödään herkkuja, sitten laittaisin lego-elokuvan taustalle pyörimään ja lapset saisivat leikkiä legoilla/muilla leluilla ja lapseni availisi lahjoja. Vai häiritseeköhän leffa liikaa lasten leikkiä? Jos on hyvä päivä, voisivat leikkiä ulkonakin, mutta mitä? (lapset on muuten n. 5-6-vuotiaita + pari vähän vanhempaa).
Sitten ne tarjoilut ym... Meinasin tehdä legopalikkakakun, löysin youtubesta ohjeen. Mitähän muuta mä tekisin lego-teemalla? Jotain koristeita ainakin. Mitään kamalan kallista en meinannut ostaa, siis itse tekisin kaiken. Olisin halunnut tilata netistä lego-jääpalamuotin, jolla olisi voinut tehdä vaikka jotain karkkeja, mutta se pahus unohtui ja nyt on jo liian myöhäistä...
Kommentit (3)
Pinterestissä on paljon ideoita.
http://www.pinterest.com/photoqueen13/lego-love-and-lego-party-ideas/
Kiitos teille ideoista. :) En olekaan koskaan käynyt pinterestissä, jo on aikakin. :D Tuolla näyttäisi tosiaan olevan paljon aiheesta. :)
ap
lahjojen avaaminen on yksi ohjelmanumeroista: pullonpyörityksellä arvotaan kenen lahja seuraavaksi avataan. Säästä leffa ihan viimeiseksi ohjelmanumeroksi, niin ehdit vähän siivoilla pöytää ja hengähtää ennenkuin vanhemmat tulevat hakemaan. Laita leffa pyörimään siinä vaiheessa kun se vielä ehtii kokonaan. Jos haluat kahvittaa myös muut vanhemmat, sitten leffa päättymään puoli tuntia kutsujen päättymisajan jälkeen.