posliiniksi ajo ei onnistu
Yritän ajaa posliiniksi mutta aina jäljelle jää sänkeä ja näppylöitä. Käytän karvojen ajelu vahaa mutta sekään ei auta. Alkaa menemään hermot, koskaan ei onnistu!
teenkö jotain väärin, vai miten te ajatte poslariksi? Mulla on ihan jotain halppis sheivareita että pitääkö olla joku kallis..?
Kommentit (17)
Mulla sama ongelma, mutta en luovuta. Tykkään itsekin karvattomuudesta kun korvani ovat niin mustat, kovat ja paksut. Otan käyttöön kakkosen neuvot niin eiköhän se siitä. Mulla on pitkään ollut kiitorata ongrlmitta, nöppylää tulee vain eteen sen kohdalle. Kiitoradan ylläpito on rasittavaa, kun se kasvaa ylimittaiseksi niin pian.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:45"]Kuori iho ennen ajelua, huuhtele, tarpeeksi karvanpoistogeeliä, hyvät terät (osa halppiksista on myös hyviä, mutta läheskään kaikki ei..) ja suihkun jälkeen alapään rasvaus.
[/quote]
Kiitti, käykö ihan normi ihonkuorinta vai onko olemassa erityisesti alapäälle? Sori, mut en tiiä tästä asiasta oikeen yhtään mitään:)
ap
Onnea, kynittyä broileripimppia ei ole kiva katsella..yök.
Muakin kiinnostaisi, miten ajellun ihon saa pysymään kauniina? Mulle tulee aina kauheita näppyjä viimeistään kolmantena päivänä sheivauksesta.
Mulla onnistuu kyllä ajo poslariksi, mutta jäljelle jää semmosta mustaa karvaa mikä kasvaa ihon alla. Argh!! Pitää ajaa parranajokoneella!
Mä vahaan Veetin kylmävahaliuskoilla. Karva on niin paksua ja vahvaa, että sheivatessa sänki tulisi jo heti seuraavana päivänä samoin kuin karsea kutina ja näpyt.
No mun on sheivattava joka aamu joka tapauksessa :D 3
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:52"]Muakin kiinnostaisi, miten ajellun ihon saa pysymään kauniina? Mulle tulee aina kauheita näppyjä viimeistään kolmantena päivänä sheivauksesta.
[/quote]
Sitä pitäs kai rasvata joka aamu ja ilta, näin mulle on sanottu. Mut mulla kyllä kasvaa karvat jo 4 tunnissa, suihkussa sais ravata monta kertaa päivässä. Siksi siistin karvat todella lyhyeksi, ja kerran oli poslari ja tuli hiiva.
Sama broblem kuin ap:llä, ei onnistu EI millään. Kävin just kaupassa hakemassa parhainta karvanpoistovaahtoa ja parhaimman sheivarin. Kohta suihkuun, saa nähä mikä tulos...:)
Sinkkivoide tai kookosöljy VOI auttaa. Ja terän pitää olla tosi terävä, vähemmän näppylöitä jälkeenpäin tulee miesten höylällä. Ne naisten ihmeellisillä saippuapaloilla varustetut on huonoja ja epätarkkoja. Gillette on ainoa toimiva merkki.
Kesällä niitä näppylöitä tulee enemmän, kun iho on kokoajan nihkeä. Itse olen palaamassa luonnontilaan B)
Miesten höylät ostoalistalle siis. Sinkkivoidetta ja kookosöljyä löytyy. Ja rsfu:n intiimialueiden sheivausgeeli. Vittu kun ei tääkään onnistu. Taas saa mies tekosyyn olla panematta :( 3
Sheivaa varovasti vastakasvaan :) Mulla tulee joskus näppyjä, siistimpi jälki tulee jos on ollut ensin vähän pidempään sheivaamatta.
+ jos ajat illalla, niin nuku ilman housuja ainakin seuraava yö.
Ei saatana mitkä näppylät nyt tuli, koko ajan pahemmat. Pakko sittenkin palata kiitorataan ja pidettävä saksia kylppärissä. Onneksi sentään sen saan ylläpidettyä ilman mitään ihoärsytystä. Jos ei vittu miehelle kelpaa, niin varmasti jollekin toiselle kelpaa. 3
14 tarkentaa, että siis TODELLA varovasti. Eli itse ajan ensin myötäkarvaan isoimmat pois, sitten vastakarvaan niin, että höylä hädintuskin osuu ihoon. Hitaita ja helliä vetoja. Jos painaa liikaa ja tekee liian nopeita vetoja, tulee helpommin sisäänpäin kasvaneita karvoja.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:52"]
Muakin kiinnostaisi, miten ajellun ihon saa pysymään kauniina? Mulle tulee aina kauheita näppyjä viimeistään kolmantena päivänä sheivauksesta.
[/quote]
Itselläni ei ole tullut näppylän näppylää sen jälkeen, kubn aloin käyttämään sheivauksen jälkeen ja siinä välilläkin esim. Natusanin ( mikä merkki vaan ) vauvaöljyä. Sitä ennen tuli näppylöitä. Toivottvasti auttaa sinua.
Kuori iho ennen ajelua, huuhtele, tarpeeksi karvanpoistogeeliä, hyvät terät (osa halppiksista on myös hyviä, mutta läheskään kaikki ei..) ja suihkun jälkeen alapään rasvaus.