Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naapurin kosteat kesäjuhlat

Vierailija
19.07.2014 |

Juhlikoot mun puolesta vaikka joka päivä. Mua ei se häiritse.

Vaan rouvan järkyttävä tekonauru rätkätys, joka vaan yltyy, kun ilta tummenee. Se ei naura noin tavallisesti, mutta jos tulee jotain "tärkeitä" vieraita, niin show on valmis.

Itse en enää sen seurassa ole tuon rätkänaurun takia. Nyt kesäkuumalla pitää pitää ovet ja ikkunat kiinni, että kotona sais olla rauhassa.. Plääh! Se rätkätys kuuluu silloinkin, mutta vaimeana.

Eikä se ymmärrä puhetta, kun kerran sanoin asiasta suht kauniisti. Se puolusteli, että kyllähän siellä on muillakin hauskaa. Jep, hieno homma, mutta kellään muulla ei ole teennäistä huutonaurua. Muut nauravat normaalisti ääneen.

Lisäksi se nauraa aina omille jutuille ja muut sille. Se on niin noloa toisinaan.

Yhden helvetin "koomikon" paritalo naapuri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kauheet rätkättimet on ihan hirveitä. Työpaikalla (sairaalan poliklinikka) on yksi tälläinen  että koko käytävä raikuu kun kahvitunnilla naurattaa  niin että. Hävettää ja harmittaa potilaittenkin puolesta,kun heidät tunnelmat ovat yleensä ihan erilaiset. Tää eukko vaan ei tajuu,miten nolo on kun räjähtää röhönauruun.. yök.

Vierailija
2/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla ovet ja ikkunat auki ja laitat Nauravan kulkurin soimaan. Nupit kaakkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea toi naurava kulkuri! :D

ap

Vierailija
5/5 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee, Nauravaa kulkuria ei voi kuunnella vakavalla naamalla.. :D Kiitos linkityksestä!