Nyt lähti eräs fb-pariskunta poistoon! :D
Heillä on tämän tyylisiä päivityksiä:
"huamenta!!!!!!! euksun kans herättii justiisa ja mietittii et joskoha sitä kaffelle lähtis hualto asemalle??????????"
"mä ja uksu laitettiin pöperöö äsken ja nyt katellaan hyvääleffaa huippuu <3"
"päätimpä yllättää euksun ja varasin meille risteily matkan baila baila!"
"MUN UKSU ON PARAS!!!!!!!! taas oli tehnyt miälettömän hyvää ruakaa elikkäs makarooni laatikkoa ja saalattiaki se hömpsyli oli tehny :))) <3"
Ensinnäkin, miksei voi sanoa eukko ja ukko jos nyt välttämättä haluaa noita nimityksiä käyttää? Toiseksi, miten on mahdollista ettei kaksi aikuista ihmistä osaa kirjoittaa? :D
Taidan olla jotenkin ahdasmielinen ja kateellinen hullu jonka aivot on sulanut auringossa, mutta en vain kestä enää tuota kaksikkoa eli poistoon menevät!
Kommentit (14)
Euksu ja uksu :DDD Ymmärrän miksi menevät poistoon!
Melko mahtipontista poistaa ihmisiä päivitysten takia, kun ne päivitykset voi piilottaa itseltään.
Höööh, mä haluun kuulla lisää näitä!
Hyi mitä tyyppejä! Miksi muuten ovat sun fb-kavereita?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:04"]
Hyi mitä tyyppejä! Miksi muuten ovat sun fb-kavereita?
[/quote] No he ovat vanhoja naapureitani ja jostain syystä halusivat lisätä minut kaveriksi muutettuani pois. AP
No eikö se feisbuukki ole tota varten keksitty? Idiootit voivat lukea ja kommentoida toisten idioottien tekemisiä.
Ketä kiinnostaa, mitä ihmiset kirjoittelevat Facebookiin? Toiset junttipäivityksiä, kuten AP:n esimerkissä, toiset jotain kiiltokuva, pintaliitomeininkiä. Kummatkin täyttä skeidaa.
Taidat vain olla kateellinen kun oma uksusi ei tee makarooni laatikkoa ja varaile risteily matkoja!
Tulipa hyvä mieli tuon pariskunnan puolesta kun ovat löytäneet toisensa, kuulostaa todellakin siltä, että vakka on kantensa valinnut :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:06"]No eikö se feisbuukki ole tota varten keksitty? Idiootit voivat lukea ja kommentoida toisten idioottien tekemisiä.
[/quote]
Eikös sitä varten ole tää AV:kin :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 19:06"]No eikö se feisbuukki ole tota varten keksitty? Idiootit voivat lukea ja kommentoida toisten idioottien tekemisiä.
[/quote]
Eikös sitä varten ole tää AV:kin :D
[/quote]
Kyllä. Onneksi en kuitenkaan tunne teitä ;D
Euksu ja uksu :-D:-D