Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen käynnistäminen!

Vierailija
18.07.2014 |

Eli minkälaisista syistä sinulla on synnytys käynnistetty?

Millä viikoilla?

Kestikö kauan käynnistyksestä lapsen syntymään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+0, äitipolin varatun kontrolliajan kautta osastolle, laitettiin tippa hiljakseen kokeilumielessä, että alkaisko vauva tulemaan. Lapsivettä oli aika vähän, ja itellä oli niin tuskanen olo että halusin käynnistyksen. Ei kuitenkaan mitään tapahtunu, ja seuraavana päivänä sain tabletin. Vauva syntyi 12 tuntia myöhemmin, eli viikolla 40+2. :)

Vierailija
2/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaikaisuuden takia viikoilla 42+1. Poika syntyi n. 27 tunnin päästä käynnistyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41+5 aamulla yliaikaisuuden vuoksi, syntyi 42+0 illalla.

Vierailija
4/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni lapsivedet, ei supistuksia. Mulla aloitettiin Cytotec-käynnistys seuraavana päivänä aamulla klo 7. Supistukset alkoivat yöllä n. klo 23, ja vauva syntyi seuraavana päivänä joskus klo 19 ja 20 välillä.

Vierailija
5/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmyrkytys syynä, rv38+1 ja poika syntyi 9h7min myöh.

Vierailija
6/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 käynnistystä,yksi itsestään käynnistynyt. Kaikki käynnistykset vk 40. Yksi syy oli alkavat yo-kirjoitukset, kerran iski myrkytys ja nyt meni vedet, mutta supistuksia ei vaan kuulunut. Mielestäni käynnistetty on paljon rankempi kuin ns luomu,menee nopeammin mulla n 4-5 tunnissa.

Vierailija
7/7 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä oli korkea verenpaine. Käynnistettiin ballongilla rv 41+5 keskipäivällä. Lapsi syntyi seuraavana päivänä illansuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä