Muistaako kukaan Okalinnut-sarjaa?
Enää ei noin hienoja sarjoja tehdä. Aahhh se rantakohtaus Meggien ja papin välillä. Siinä oli tunnetta.
Kommentit (56)
Muistan. Pappi oli mun päiväunien kohde jonkun aikaa.
Olen kyllä eri mieltä, kyllä nykyäänkin tehdään hienoja sarjoja.
Tunnarimusiikkikin oli koskettava.
Muistan. Ihana sarja ja kirja myös.
Mulla on dvd:llä.
Harvoin tulee vain nykyisin dvd:ltä mitään katsottua. Tuo kyllä pitäis taas katsoa uudelleen. Sitä ei taida missään suoratoistopalvelussa olla.
Yks parhaita sarjoja ikinä.
Muistan, mulla on sarja dvd:llä. En olekaan pitkään aikaan katsonut. Joo se rantakohtaus…ooh! ❤️🔥Se pitää aina katsoa monta kertaa putkeen, ei ole yhtä romanttista/kuumaa kohtausta tullut vieläkään vastaan. 😍😘🔥
Se valkoinen paita ja suudelma jossain ladossa paloi ikuisiksi ajoiksi puberteettiseen mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, mulla on sarja dvd:llä. En olekaan pitkään aikaan katsonut. Joo se rantakohtaus…ooh! ❤️🔥Se pitää aina katsoa monta kertaa putkeen, ei ole yhtä romanttista/kuumaa kohtausta tullut vieläkään vastaan. 😍😘🔥
Samaa mieltä!! Siinä oli tunnetta ja rakkautta ja intohimoa! Nykyään seksikohtsukset on kliinistä välineurheilua.
Meggie ja se lammaasarmari menivät naimisiin oikeassakin elämässä, joten eläytymistä kuvauksissa on varmasti ollut.
Kuuluu sarjaan "elämää suuremmat tv-sarjat"
Vierailija kirjoitti:
Meggie ja se lammaasarmari menivät naimisiin oikeassakin elämässä, joten eläytymistä kuvauksissa on varmasti ollut.
Kuuluu sarjaan "elämää suuremmat tv-sarjat"
Ei nyt puhuta niiden seksikohtauksista vaan papin ja Meggien
Muistan. Olin sarjan nähdessäni (en tiedä, oliko sarjan ensiesitys vai oliko se tullut jo aiemminkin) jo lukenut sen kirjana.
Richard Chamberlain oli kyllä hyvä papin roolissa. Mutta en voi enää katsoa sarjaa samalla tavalla, kun tiedän hänen olevan gay. Tosi hyvä näyttelijä kyllä.
Muistaa, eritoten kun sitä kysyttiin viime viikolla pubivisassa jossa käyn. 😀
Päähenkilöllä oli iltapuku, jonka väri oli ashes of rose eli ruusuntuhkaa. Onko totta? Mitään muuta en muista.
Muistan. Olen myös lukenut sen kirjan monet monet kerrat. Siinä on enemmän yksityiskohtia, mutta sarja on todella hyvin näytelty ja muutenkin tehty.
Olen lukenut kerran yhden haastattelun siltä näyttelijältä, joka esitti sitä suvun rikasta matriarkkaa, Meggien tätiä. Hän kertoi miten paljon häntä yökötti tehdä se kohtaus papin näyttelijän kanssa, jossa hänen hahmonsa yritti epätoivoisesti saada tämän papin suutelemaan itseään. Ei inhottanut siis sen toisen näyttelijän vuoksi, vaan inhosi niin paljon roolihahmoaan sen kohtauksen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Päähenkilöllä oli iltapuku, jonka väri oli ashes of rose eli ruusuntuhkaa. Onko totta? Mitään muuta en muista.
Juuri näin.
Muistan! Oli kemiaa noiden kahden välillä.