Ovatko alatissin paljastavat biksut nyt in?
Parilla somevaikuttajalla nähnyt sellaisia. Näyttää kuin tyyppi olisi ostanut pari kokoa liian pienen yläosan tai sitten biksu olisi kutistunut pesussa.
Ei nyt esteettisesti ihan bueno toi alatissimalli. Soriiii
Kommentit (36)
Mikä on alatissi? Missä se tarkalleen sijaitsee?
Nännin alapuolella. En tiedä parempaakaan kuvausta - puhutaanhan sivutisseistäkin.
Katso erään kuuluisan somevaikuttajan instaa 😮
Ovat niin in, että niitä saa käyttää vain sisätiloissa, ei julkisella paikalla.
Milloin tulee pelkät nännit paljastavat bikinit? Pitäiskö mennä patentoimaan jo tämä idea?
Nyt en oikein saa selvää mitä tarkoitetaan, olisiko ap ystävällinen ja laittaisit kuvan vaikka omasta alatissistä niin tiedetään mitä tarkoitat.
M43
Mun alatissit roikkuu navan tienoilla.
https://www.seiska.fi/kotimaa/nyt-ei-ole-bikineissa-liikaa-kangasta-sar…
Tässä darlings.
Ap vilauttaa vain ylätissiä, jos on hyvät rintsikat päällä 😂
Vierailija kirjoitti:
Mun alatissit roikkuu navan tienoilla.
Pääset halvalla kun sullot ne alatissit pöksyihin. Ei tartte ostaa yläosaa ollenkaan.
Huheijaa. Slurps.
T: 20v ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Huh huh...onpas Sarasta tullut rohkea. Tosin menestyäkseen siinä hänen ansaintatavassaan täytyy tietty ollakin, että seuraajien/yhteistyökumppanien mielenkiinto säilyy.
Upea kroppahan hänellä kyllä on.
Älä palstamamma kokeile itse tai ainakaan postaa someen kuvaa, mikäli et omista vastaavia hinkkejä / naamaa kuin esim. Sieppi.
Joko Alisa-siskolle on hommattu tekoryntäät?
Vierailija kirjoitti:
Älä palstamamma kokeile itse tai ainakaan postaa someen kuvaa, mikäli et omista vastaavia hinkkejä / naamaa kuin esim. Sieppi.
Äläs nyt. Kaikki mammat joukolla voimaantumaan ja tuuletteleen alatissejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en oikein saa selvää mitä tarkoitetaan, olisiko ap ystävällinen ja laittaisit kuvan vaikka omasta alatissistä niin tiedetään mitä tarkoitat.
M43
Käy somevaikuttaja Sara S:n instassa, niin tajuat. Äläkä väitä, ettet tiedä kenestä puhutaan; roikuthan kuitenkin av:llä.
Vierailija kirjoitti:
En tee sitä, koska mun työ on ihan jotain muuta.
Sara on ihana, kun se ei ole mikään laiha muikunruoto, jonka luisen rintakehän päällä köllöttää kaksi karmeeta pallukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh...onpas Sarasta tullut rohkea. Tosin menestyäkseen siinä hänen ansaintatavassaan täytyy tietty ollakin, että seuraajien/yhteistyökumppanien mielenkiinto säilyy.
Upea kroppahan hänellä kyllä on.
Olen tykännyt Sarasta, mutta viime aikojen kuvamateriaali on ollut hieman turhan p*rnahtavaa makuuni.
Toivottavasti on!
Tekee niin mieli nähdä 16v tytön alatissit
Terv setämies
Up