Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö oman paikkasi yhteiskunnassamme (en tarkoita työsijoittumista) ihmisenä? Minä olen ihan pihalla.

Vierailija
13.07.2021 |

En tunne kuuluvani täällä yhtään mihinkään. Haluaisin pois, mutta oletettavasti sama ongelma muuallakin.

Onhan se käsittämätöntä, että ihmismeri on niin valtava ja minä sitten olisin ypöyksin siinä meressä. En tarkoita noita 50 tuttua tai ystävää, joiden numerot puhelimessani - heidänkään joukkoon en kuulu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Minun tarkoitus on olla täällä huono lähes kaikessa jotta jotkut muut voivat tuntea itsensä hyväksi.

Vierailija
2/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuottamatonta ja alinta kastia. Olen myös lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mihin kuuluisin, mutta en pääse sinne. Tai en tiedä onko sitä paikkaa enää olemassa. Synnyin väärään sukuun tai väärälle vuosikymmenelle tai sadalle.

Vierailija
4/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän mihin kuuluisin, mutta en pääse sinne. Tai en tiedä onko sitä paikkaa enää olemassa. Synnyin väärään sukuun tai väärälle vuosikymmenelle tai sadalle.

Eli et vaan ole tasapainossa itsesi kanssa.

Vierailija
5/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alinta kastia, pelkkää pas*** työelämässä

Vierailija
6/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratas yhteiskunnassa ja yritän pitää perheeni pinnalla. Teen asioita, joita varten olen opiskellut kauan itse valitsemaani alaa, ja saan siitä kohtuullista palkkaa. Oikeastaan haluaisin muuttaa yksin metsään, mutta ei yhteiskunnasta irrallaan pysty elämään. Yritän keksiä ratkaisuja.

Vierailija
7/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun omaan elämääni.

Vierailija
8/8 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tiedän. Minä OTAN oman paikkani, minulle ei sitä näytetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan