Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Osuuskauppa maksaa parhaat osingot?

Vierailija
13.07.2021 |

Mihin kannattaa liittyä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää liittyä sen osuuskaupan jäseneksi, jonka alueella asuu. Toki sitten voi tehdä ostoksia osuuskauppojen yhteisestä verkkokaupasta. Tällöin ei voi valita sitä mikä osuuskauppa tavaran toimittaa. Koska itse asun Turussa olen Turun osuuskaupan jäsen. Siihen on yhdistynyt useita pieniä alueellisia osuuskauppoja kuten useimpiin nykyisiin osuuskauppoihin. Se on jo kauan maksanut 10 euron osuuskorkoa 100 euron osuuspääomalle. Näillä summilla ei rikastu. Paljon tärkeämpiä ovat jäsenyyden tuomat muut edut.

Vierailija
2/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pystyi liittymään kaikkiin osuuskauppihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää liittyä sen osuuskaupan jäseneksi, jonka alueella asuu. Toki sitten voi tehdä ostoksia osuuskauppojen yhteisestä verkkokaupasta. Tällöin ei voi valita sitä mikä osuuskauppa tavaran toimittaa. Koska itse asun Turussa olen Turun osuuskaupan jäsen. Siihen on yhdistynyt useita pieniä alueellisia osuuskauppoja kuten useimpiin nykyisiin osuuskauppoihin. Se on jo kauan maksanut 10 euron osuuskorkoa 100 euron osuuspääomalle. Näillä summilla ei rikastu. Paljon tärkeämpiä ovat jäsenyyden tuomat muut edut.

Saa liittyä ihan mihin tahansa Osuuskauppaan.

Vierailija
4/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa liittyä mihin vaan, mutta ei kannata moneenkaan, kun vain osa maksaa korkoa. Satasesta ei kummoista summaa kerry muutenkaan. Paras korko taisi olla 12 prosenttia eli sijoituksen saa takaisin n. 8 vuodessa.

Vierailija
5/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni keskimaa

Vierailija
6/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle maksanut keskimaa 6 €, maakunta 5 €, pko 12 € ja kpo 5 €.

Ennen hyvin maksaneet eepee ja turku eivät maksa tänä vuonna.

Noiden lisäksi asuinpaikkani oma on, mutta se ei maksa korkoa. Mutta ylijäämän palautusta jne. saa.

Ja muut ei maksa.

Vierailija
7/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOK-ELANTO maksaa s-bonuksia ostoista jopa 5 %:iin asti kk-ostojen määrän mukaan. S-marketin bonukset saa Stockmannin Herkunkin ostoista. Lisäksi on paljon kanta-asiakastarjouksia. Lisäksi oma S-market jakelee muutaman kerran vuodessa alennuskuponkeja ruokaostoksista (10 % juuri tällä viikolla). Osuuspääoman korko olisi todella pieni summa edellisiin verrattuna. Siirrän S-bonukset rahastoon.

Vierailija
8/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liityin näihin niin sai yli 120 € vuodessa. Nyt tuo 28 € 😭

Vierailija
9/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa maksaa 12 % tuoton asiakasomistajilleen 100 euron sijoituksesta eli osuusmaksun korko vuodessa on 12 euroa. Liittymisen yhteydessä tuon 100 euron sijoituksen sai heti takaisin 100 euron arvoisina ostosseteleinä, jotka tuli käyttää ostosten tekemisen S-ryhmän liikkeissä kuten Sokoksella ja Prismassa.

Tosin vielä suuremman summan PKO maksaa samassa yhteydessä toukokuussa ns. ylijäämän palautusta, joka oli minulle tänä vuonna 78 euroa ja se on siis eri asia kuin kerran kuukaudessa maksettavat bonukset ostoksista. Vuosittain tuo ylijäämänpalautus on vaihdellut noin 40-50 eurosta lähes 80 euroon ja sen suunta on ollut ylöspäin. En ole muuten koskaan nostanut rahaa S-Pankin tililtä vaan pitänyt se ylimääräisenä säästötilinä viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
10/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuuskauppa ei maksa OSINKOJA.

Vierailija
11/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osuuskauppa ei maksa OSINKOJA.

Oikea termi on osuusmaksun korko.

Vierailija
12/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös katsoa, millä kuukausisummalla saa sen 5%:n bonuksen.

Vierailija
13/15 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös katsoa, millä kuukausisummalla saa sen 5%:n bonuksen.

Näköjään se onkin nykyään kaikissa se sama 900€

Vierailija
14/15 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois upeeta ite olla hok elannolla toissa/töissä ja eri tehtavissa

Vierailija
15/15 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hok-elanto ei maksa pääoman palautuksia, vai maksaako? Kotiosuuskuntani on muualla, he maksavat, mutta nykyään tosi vähän, ennen hyvin kun asuin siellä. Olen miettinyt, että menetänkö nyt jotain, kun Hok ei ole kotiosuuskuntani, vai?