Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Koronarokotuksen vapaaehtoisuus vie uskottavuuden sitä tärkeäksi väittäviltä puheilta." Näin se kieltämättä on.

Vierailija
11.07.2021 |

Moni muu rokote on määrätty lain voimalla (TTL 48§) hoitohenkilökunnalle ja harjoittelijoille pakolliseksi, mutta koronarokottetta ei laissa mainita ollenkaan.

Kyllä tuohon on joku syy, mutta mikä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuslaki on syy. Tietyt ammattiryhmät joutuvat ottamaan rokotuksen, mutta kenenkään muun ei ole pakko. Perustuslaki antaa ihmiselle oikeuden itse päättää, mitä häneen pumpataan ja se on hyvä asia.

Vierailija
2/5 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuslaki on syy. Tietyt ammattiryhmät joutuvat ottamaan rokotuksen, mutta kenenkään muun ei ole pakko. Perustuslaki antaa ihmiselle oikeuden itse päättää, mitä häneen pumpataan ja se on hyvä asia.

mutta korona rokote on heillekin vapaaehtoinen.

62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokote ei ole määrätty pakolliseksi, koska täysiä takeita sen turvallisuudesta ei ole. Koska rokote on vapaaehtoinen, niin vastuuta on helpompi vältellä, kun syntyy ongelmatilanteita. Rokotteenvalmistajat ja päättäjät voivat vain todeta, että voi voi, itsepähän otit omalla päätöksellä. Jos rokote olisi pakollinen ja siitä syntyisi vakavia haittoja, niin silloin etenkin rokotteenvalmistaja olisi pahassa pulassa.

Vierailija
4/5 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuusselvitykset valmistuvat 2023. mRNA rokotetta ei ole koskaan aikaisemmin annettu ihmisille. Sillä on hätälupa ja näistä syistä ihmisiä ei voida pakottaa ottamaan rokotetta.

Vierailija
5/5 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään ammattiryhmää ei ole jolle koronarokote olisi pakollinen tällä hetkellä.