Minkälainen Paikka on asua Hämeenlinna?
Kommentit (21)
Ihan mukava. Keskusta on aika kuollut ja tylsä, katsotaan mitä uusi kauppakeskus tuo tullessaan.
Turvallista ja tasaista asumista.
En ehkä muuttaisi, jollen olisi täältä kotoisin. Suuruudenhullut kuntapäättäjät, hyvä veli -suhmurointia, kouluja lopetetaan yms. perusasioiden hoito unohtuu, kun vaan keskitytään moottoritienkatteisiin, pysäköintitaloihin ja jättiautokauppoihin. Plussana nätti kaupunki ja melko edulliset tontit.
Vitonen puhuu niin asiaa. Päättäjillä on kyllä unohtunut että mikä olisi oikeasti tärkeää!!!
Olen asunut 10v ja ollaan tykätty. Aulanko ja Ahvenisto ovat kauniita...
Eipä ole pahemmin moittimista. Kolme vuotta olen täällä asunut. :)
Ihmettelen kyllä välillä että miksi keskustassa niin kuollutta on. Perus pankkien ja apteekkien lisäkai kauppoja, ravintoloita, elokuvateatteri ja baareja löytyy. Juurikin avattiin "vanhemman väen" K26 baari ja nuoremmillekkin omat paikkansa löytyy. Vaatekauppoja on, tarjonta on monipuolista. Ravintoloita löytyy perus Rossosta kallimpaan ja laadukkaampaan. Iso torikin olisi tapahtumia varten.
Kyllä on ihan ihmisistä kiinni se, ettei kaupungilla ole elämää.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:20"]
Ihmettelen kyllä välillä että miksi keskustassa niin kuollutta on. Perus pankkien ja apteekkien lisäkai kauppoja, ravintoloita, elokuvateatteri ja baareja löytyy. Juurikin avattiin "vanhemman väen" K26 baari ja nuoremmillekkin omat paikkansa löytyy. Vaatekauppoja on, tarjonta on monipuolista. Ravintoloita löytyy perus Rossosta kallimpaan ja laadukkaampaan. Iso torikin olisi tapahtumia varten.
Kyllä on ihan ihmisistä kiinni se, ettei kaupungilla ole elämää.
[/quote]No vaatekauppoja on kyllä todella huonosti.
Hyvin olen viihtynyt 15 vuotta. Muutin Helsingistä "miehen perässä". Asumme keskustassa kahden lapsen kanssa. Joo, keskusta on vähän kuollut, mutta toivon, että moottoritien kate ostoskeskuksineen tuo iloa ja elämää myös "vanhaan" keskustaan. Tiiriö on tympeä mun mielestä. Kannatansiis katetta! Verkatehdas mahtava erilaisine ohjlemistoineen. Lasten ja nuorten ARX ja Hippalot.
Koulut on ok, ja palvelut kaiken kaikkiaan. Ulkoilumaastot mahtavia, Vanajavesi kaunis. Ei paljon moitittavaa. Joo ja sateista oli, nyt kirkjastuu:). Kyllähön se on aika paljon myös itsestä kiinni, missä viihtyy. Vanhana krunikalaisena ihan kiva pikkucity:)
Hyvällä paikalla, kaunis kaupunki. Politiikka ei ole sen perseempää kuin muuallakaan. Tai ainoa ehkä on idiootit parkkihallit. En muuttaisi juuri nyt muualle. Kouluongelmia on joka kaupungissa ja kunnassa. Vai löytyykö paikkaa missä pikkukouluja ei meinata lopettaa?
Mukava ja kaunis kaupunki, jonka sijainti mitä parhain. Helsinki, Tampere ja Lahti kaikki noin tunnin matkan päässä.
En mä täältä pois muuttaisi. Hommat toimii ja täältä löytyy se mitä tarvitsee. :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:33"]
Hyvällä paikalla, kaunis kaupunki. Politiikka ei ole sen perseempää kuin muuallakaan. Tai ainoa ehkä on idiootit parkkihallit. En muuttaisi juuri nyt muualle. Kouluongelmia on joka kaupungissa ja kunnassa. Vai löytyykö paikkaa missä pikkukouluja ei meinata lopettaa?
[/quote]
14 kompaa, parkkihallit on kyllä aikas sieltä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:33"]
[/quote]
14 kompaa, parkkihallit on kyllä aikas sieltä.
Hyvä siinä missä muutkin paikat