Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sä olisit toista sukupuolta (tai mikä nyt vaan kiinnostaakin) valitsisitko itsesi kumppaniksi?

Vierailija
07.07.2021 |

Olisitko sä se, kenen kanssa seurustelisit ja kehen ihastuisit, rakastuisit ja kenen kanssa perustaisit perheen?

Jos et, niin miks et?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä... Haluaisin sellaisen, jolla olisi samanlainen luonne kuin minulla, mutta joka olisi paljon älykkäämpi ja lahjakkaampi. Mielellään saisi olla paremman näköinenkin.

Vierailija
2/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. En varmaankaan, tai sitten kyllä. En osaa pitää ulkonäköäni viehättävänä, enkä täydellisesti tiedä miten näyttäydyn muille. Ihminen on sokea omille puutteilleen todella helposti. Pyrin aktiivisesti olemaan niin hyvä ihminen kuin vaan osaan olla ja opin kokoajan uutta. Samat harrastukset painavat vaakakupissa paljon, mutta luulen että emme tulisi lopulta toimeen keskenämme. Nykyinen kumppani potkii juuri sopivasti perseelle, eikä minusta ehkä olisi siihen. Tahtoisin kyllä koittaa, koska se olisi varmaan opettavaisin asia koko maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin joo, mä olen oikeasti hauskaa ja helppoa seuraa ja tykkään seksistä

Vierailija
5/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteen puolesta kyllä, mutta elämänhallinnan puutteen vuoksi parisuhde olis kyllä ainakin haastava, ellei mahdoton.

Vierailija
6/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliset halut olisi samalla aaltopituudella, joten sen puolesta varmaan voisi toimiakkin. En tiedä vaan minkäläinen ihminen olisin vastakkaisena sukupuolena, joten voi olla etten kelpaisi. Olen varattu ja minulla on fiksu nainen, joten se vesittää tämän kokeilun.

Vierailija
7/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miettisin moneen kertaan että alkaisinko suhteeseen näin neuroottisen ihmisen kanssa. En tajua miten vaimoni on ollut aina täysin ok sen kanssa että flippailen tasaisin väliajoin milloin mistäkin ja suhtautuu siihen todella ymmärtäväisesti muttei kuitenkaan holhoavasti.  

Vierailija
8/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä. Haluaisin rikkaamman, komeamman ja isompimunaisen miehen tai luultavammin olisin kyllä lesbo.

Vierailija
9/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, olisi ainoa joka tahtoo olla kanssani.

Vierailija
10/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin ulkonäön puolesta. Tyttöystäväni testasi kuvaani parissa sellaisessa appissa jotka "vaihtavat" kuvan sukupuolta. Olin kyllä aika hottis naisena, tosin miehenä en niinkään. 

Vierailija
11/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, uskon, että olisin toki silloin maskuliinisempi ja mulla olis vähän jäyhemmät muodot ja pienempi takamus, luonne on kyllä hyvä

Vierailija
12/12 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 130kg ja 190cm jos olisin vastaava nainen niin tuskin normaaliminäni olisi kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan