Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi leikkaatte tytöillenne typerännäköiset etuhiukset?

Vierailija
12.07.2014 |

Suurimmalla osalla suomalaistytöistä on otsis? Miksi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tyhmiä?

Vierailija
2/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaispikkutytöistä on puolikaljuja, eli pari hassua ohutta haiventa päässä. Otsiksella koitetaan sitten piilotella kaljua otsaa. En itsekään ymmärrä miksi se otsis pitää kammata sieltä takaraivolta asti eteen. Ja takana roikkuu sitten naurettavan ohut liru kun 90% hiuksista on otsalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poiskasvattamisvaihe on vähän hankala jos lapsi ei tykkää pinneistä tai pannasta. Sitä paitsi otsis sopii pienille.

Vierailija
4/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sais olla? minkälaiset hiuksetmuiden lapsilla teidän mielestä pitäisi olla? entäpä jos minä päätän, minkälaiset hiukset sinulla ap tulisi olla?

Vierailija
5/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllemme sopii paremmin otsahiukset.Inhoan yli kaiken puoliväliin otsaa saksittua otsahiusta, joten pidän huolta että pituus on juuri oikea ja leikkaan mielummin usein.Samoin olen tarkka että otsahiuksia ei ole liikaa vaan raja menee kauniisti.Tytöllä ohut, lasimainen hius jota on paljon.

Vierailija
6/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2,5v tytöllä on melkeinpä enempi tukkaa kuin minulla (isältään perinyt) yhdessä vaiheessa nyt vaan oli pakko leikata otsis kun repi kaikki pinnit pois, mutta tukka ei kuitenkaan ihan ponnarille yltänyt edestä, aina oli tukka silmillä. Nyt koitetaan kasvattaa kun antaa jo pinnien olla.

Vierailija
7/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helppo ja nätti. Itsellänikin on otsis. Kumpikaan meistä ei kyllä puolikalju ole, itselläni on tukkaa riesaksi asti ja tytölläkin on melko paksu tukka ikäisekseen.

Vierailija
8/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etutukka ämmät vauhdissa

Vierailija
9/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:49"]

Etutukka ämmät vauhdissa

[/quote]

Yhdys sana ukko vauh dissa.

Vierailija
10/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:51"]

Etutukka ämmät vauhdissa

[/quote]

Yhdys sana ukko vauh dissa.

[/quote]

tai taka tukka ukko

Vierailija
11/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etutukka ämmät vauhdissa

[/quote]

Niin kukas tämän keskustelun aloittikaan?

Jokaisen oma asia, miten lapsensa tukan laittaa. Ei luulis kuuluvan sinulle, eikö ole tärkeämpää asiaa mietittävänä?

Vierailija
12/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän reilu vuoden ikäinen repii pois pinnit, ponnarit ja pannat...tukan pituus on leuan alle ja sitä on reippaasti! Nyt jo hapsottaa edessä olevat hiukset kun eksyvät suuhun ym. tielle jatkuvasti, leikkautan pian.

Vierailija
13/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut creaclip härveliä lasten hiusten leikkuuseen? Sen vois tilata Saksasta, mutta en taida uskaltaa. http://creaclip.de/produkt.html

Vierailija
14/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella on niin iso otsa.

Vierailija
15/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olei otsatukkaa olis purukumia, sekö sitten olis kiva...klimppi heilumassa tuossa nenän korkeudella?

Vierailija
16/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomikampaajat pyrkii leikkaamaan poikki jos ei vahdi kun haukka ja lyö niitä sormille. Lyhyellä etutukalla koukuttavat ihmiset kuukauden väliin kampaajalle. Vanha kikka, ihme että yhä käytössä 

Vierailija
17/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, otsiksen saa kivasti leikattua silleen että ööö (osaankohan selittää, apua :D Yritän:) kampaa kolmion muotoisen osion hiuksia haluamaltaan kohdalta otsan yläpuolelta: /\ <-noin. Sitten ottaa tupsun niitä näin: \/ <-otsan "päällä", kulmakarvojen yläpuolella, pitää olla kammattu siististi siihen. Ja napsasee siitä Terävillä saksilla suoraan. Sitten siitä tulee semmonen sivuille pitenevä otsis, lapset on yleensä hoikkia joten pitäis kai sopia niille :) Itse leikkaan tuolla tyylillä ja on kehuttu, löysin virolaiselta kampaajanettisivulta joskus tuon ohjeen. Ja sitä voi sitten vielä tasotella jos siihen tulee jotain hapsuja jostain vielä. Mutta tärkeää on tehdä jokainen noista vaiheista huolellisesti ja mieluummin leikata ensin semmoinen otsis kulmakarvojen kohdalle mistä tarvittaessa voi lyhentää vielä jos menee pieleen varsinkin kun kokeilee ekaa kertaa =)

Vierailija
18/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsishullu is back! Ei olekaan vähään aikaan näkynyt. Hänen miehensä on vienyt joku silmälasipäinen, otsatukkainen nainen, ja niitä hän nyt sitten kyräilee. Samaa sarjaa ikiksen kanssa.

Vierailija
19/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:25"]

Suomikampaajat pyrkii leikkaamaan poikki jos ei vahdi kun haukka ja lyö niitä sormille. Lyhyellä etutukalla koukuttavat ihmiset kuukauden väliin kampaajalle. Vanha kikka, ihme että yhä käytössä 

[/quote]

Ei kai lapsen otsatukan takia tarvitse kampaajalle mennä? Minulla on hyvät sakset ja leikkaan itse. Täydestä menee. Eihän av-mammat niin kai tee, mutta minäpä teen ja olen säästänyt piiiitkän pennin.

Vierailija
20/20 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melkein aina ollut otsatukka. Se johtuu siitä, että olen saanut synnyinlahjaksi pirun paksun tukan. Hiuksia riittäisi kolmelle normaalitukkaiselle ihmiselle. Niitä ei millään saa kaikkia pysymään siellä takana, pää painaa niskakivut heti pintaan ja muutenkin saa olla niska ja yläselkä hiessä (olen kokeillut joskus niin, että kaikki hiukset on taaksepäin). Sitä paitsi hiusteni luonnollinen kasvusuunta päälaelta on eteenpäin, joten vaikka yrittäisinkin laittaa kampauksen taaksepäin, hiukset sojottavat hetikohta taas silmille pinneistä huolimatta.