Mitähän TV:n suomalaisille au pair -tytöille kuuluu?
Suomalaiset au pairit lontoossa, tietääkö kukaan tyttöjen kuulumisia? Onkohan uutta kautta tulossa uusilla au paireilla?
Kommentit (13)
Uusi kausi taitaa olla Jenkeistä, muistaakseni Losista?
Muista tytöistä en tiedä, mutta Anna taitaa kirjoitella blogia.
Muistan vieläkin sen isänmaan toivon joka lähti autolla baariin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:54"]Muistan vieläkin sen isänmaan toivon joka lähti autolla baariin.[/quote]
Niinhän USA:ssa ja usein Englannissa tehdään.
Pääasiassa noi on nussimisleirejä, opetellaan perseeseenpanot ja aukkojen nuoleminen ja suihinotto jne.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:59"]Pääasiassa noi on nussimisleirejä, opetellaan perseeseenpanot ja aukkojen nuoleminen ja suihinotto jne.
[/quote]
Minä opin nuo kyllä ihan täällä Suomessa suomalaisen miehen avulla. Peppuseksi pois laskettuna, kun en ole kovin innostunut siitä. Jos lähtisin nyt au pairiksi, olen vielä alle kakskymppinen, niin ei siellä oloaikana tulisi tehtyä yhtäkään panoa.
Mun au pair aikaan mahtui kyllä biletystäkin muttei todellakaan mitään nussimisia.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:54"]Muistan vieläkin sen isänmaan toivon joka lähti autolla baariin.[/quote]
Niinhän USA:ssa ja usein Englannissa tehdään.
[/quote] Silla erolla etta se juominen jaa yhteen eika vedeta umpikanneja niinkuin Suomessa.
Muistaakseni Los Angelesissa kuvataan seuraava kausi. Jossakin näin ilmoituksen jossa hakivat au paireja ohjelmaan :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:47"]Mun au pair aikaan mahtui kyllä biletystäkin muttei todellakaan mitään nussimisia.
[/quote]
Niin joskus 50 v sitten
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 15:59"]Pääasiassa noi on nussimisleirejä, opetellaan perseeseenpanot ja aukkojen nuoleminen ja suihinotto jne.
[/quote]
Mitä sä oot vetäny? Sekopää.
Ainakin vielä pari viikkoa sitten Jasmiina näytti olevan töissä eräässä tamperelaisessa McDonaldsissa.
up