Voiko yöpaidaksi tarkoitettua ns. paitulia käyttää ihan tavallisena vaatteena?
Siis päiväkäyttöön, vaikkapa kauppaan, pihalla, leikkipuistossa jne. Vai onko ne ihan vaan tarkoitettu yöasuksi ja päiväkäyttöön ihan hassu? Mulla olisi kaksi joita tekisi mieli käyttää vaikka farkkuhameen, legginsien tms. kanssa.
Kommentit (20)
No en kyllä käyttäisi. Varsinkin jos on jotain kuvioita tai pitsejä.
Riippuu paitulista, mutta todennäköisesti näyttäisi hassulta. Jos on siis selvästi tunnistettavissa yöpaidaksi. Laita kuva?
Tämän tyylinen
http://www.alella.fi/product/show/352/naisten-tekstiilit/751/maisa-kaarina-naisten-paituli-nichole
En kyllä käyttäisi. Yleensä tunnistaa yöpaidaksi.
En pitäisi tuota linkittämääsi edes kotona.
Mä käytän päinvastoin eli joitain tunikoita yöpaitoina, mutta en koskaan yöpaitaa tunikana:D
Minäkin käytän trikoo hellemekkoja yöpaitana.
Nyt mua alkaa jo naurattaa. Olisin mennyt Maisa ja Kaarina yöpaidassani kauppaan. Joskus mulla ei vaan ole oikein tätä pukeutumissilmää ;-)
Kiitos vastaajille! AP
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:54"]
Nyt mua alkaa jo naurattaa. Olisin mennyt Maisa ja Kaarina yöpaidassani kauppaan. Joskus mulla ei vaan ole oikein tätä pukeutumissilmää ;-)
Kiitos vastaajille! AP
[/quote]
:-) No minusta se olisi vain hauskaa! Varmaan hymyilisin jos tulisit vastaan yöpaidassasi ja olisit itse iloinen. Vaikutat mukavalta ihmiseltä, älä anna turhien sääntöjen kahlita liikaa!
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:54"]
Kiitos vastaajille! AP
[/quote]
en itse kyllä erottaisi tavallisesta t-paidasta
Kiitos sinullekin, kivasti sanottu.
Ehkä joku teistä olisi ajatellut minut nähdessään, että hei tuolla se nyt menee ;-) AP
Olin lapsieni kanssa lähdössä hakemaan pikaruokaa. Odottelin jo ovella omasta mielestä myös kesäiseen päiväkäyttöön soveltuvissa pyjamahousuissa.
Mieli muuttui, kun lapset huomauttivat minun näyttävän karanneelta mielisairaalapotilaalta...
En heille sitä kertonut, mutta lähikaupassa olin jo niissä housuissa ehtinyt käydä :(
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:15"]
Olin lapsieni kanssa lähdössä hakemaan pikaruokaa. Odottelin jo ovella omasta mielestä myös kesäiseen päiväkäyttöön soveltuvissa pyjamahousuissa.
Mieli muuttui, kun lapset huomauttivat minun näyttävän karanneelta mielisairaalapotilaalta...
En heille sitä kertonut, mutta lähikaupassa olin jo niissä housuissa ehtinyt käydä :(
[/quote]
Hahhaa! Tämä oli hyvä! Äiti kuvittelee olevansa rennon tyylikäs - lapset hieman eri mieltä ;D
Enpä käyttäis vaatekappaletta, jonka nimi on tunika tai paituli.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Teetkö koskaan mitään hassua? Mietitkö paljon mitä muut sinusta ajattelevat? Tunnetko olevasi iloinen ihminen?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 21:42"]
[/quote]
Miten monta peukutusta tälle voi antaa. Hiukan pisti silmään joo.
Eikös muumit, tai ainakin Hemuli, käytä miesten pitkää yöpaitaa (naisten paitulia) päiväselläkin?
Vierailija kirjoitti:
Eikös muumit, tai ainakin Hemuli, käytä miesten pitkää yöpaitaa (naisten paitulia) päiväselläkin?
Hemulit käyttää mekkoa, se kerrotaan muumikirjoissa!
Huomaatteko muuten, miten erilaisia nämä palstan vanhat ketjut on?
Mistä kukaan tietää, onko päälläsi tunika vai paituli. Samaltahan ne näyttää. Käytä jos haluat ja mielestäsi näyttää hyvältä.