Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko hyvä äiti saa olla erossa lapsistaan?

Vierailija
10.07.2014 |

Minkä verran saa/tarvitsee olla omaa aikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla tapaamatta ollenkaan, vaikkapa jos teini ei halua etävanhemmalle. Uskoakseni etävanhemmuus (vaikkapa sairauden vuoksi) ei pitäisi tehdä sinällään jo huonoa äidistä, vai kuinka?

Vierailija
2/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon tai vähän kuin hyvä isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:57"]

Saa olla tapaamatta ollenkaan, vaikkapa jos teini ei halua etävanhemmalle. Uskoakseni etävanhemmuus (vaikkapa sairauden vuoksi) ei pitäisi tehdä sinällään jo huonoa äidistä, vai kuinka?

[/quote]Mitäs valittamista alapeukuttajalla on? Lasta ei saa pakottaa tapaamaan etää.

Vierailija
4/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ottanut tunnin pari per päivä. UPS! Mitä se oma-aika sitten kullekin tarkoittaa.

Mulle se meinas sitä, että laitoin muksut nukkumaan ja luurit korville ja kuuntelin musiikkia ja kovaa pimeessä! Mies oli reissuduunissa tietty. Toki kotona ollessaan mahdollisti, että sain lenkkeiltyä ja käydä salilla. Ja kuunneltua musiikkia pimeessä!

Vierailija
5/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä saa olla yhtään erossa hyvä äiti viettää aikaa lastensa kanssa 24/7/365 aina.

Vierailija
6/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko huomioon käykö äiti töissä? Puhutaanko kotiäidistä? Minusta jokaisen pitäisi harrastaa liikuntaa ainakin kahdesti viikossa ja korvissa särähtää jos "oma aika" tarkoittaa viikko-ostosten tekemistä supermarketissa.

Vierailija
7/7 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla hyvä äiti? Eihän kaikki voi olla kaikessa hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi