Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ONko väärin, että en kerro höpöjuttuja lapsille
10.07.2014 |
Jos lapsi kysyy, että onko aaveita olemassa, niin kerron, että ei ole. Eikä ole hirviöitäkään, ei merenneitoja, näkkejä tms. muitakaan epäluonnollista.
Kerron asiat niin kuin ne on todellisessa elämässä ja, että mielikuvitusmaailmassa voi olla kummituksia ym.
Jääkö lapseni jostakin oleellisista lapsuuteen kuuluvista jutuista paitsi??
Kuuluuko lapsia huijata edes vähän?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Voi näitä.. Etköhän sä itte lapses kasvata kuinka tykkäät. Ei täältä kannata hyväksyntää asialle hakea. Ei millään pahalla.