Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku perustella, miksi täällä on pakko kärvistellä?

Särkynyt
05.07.2021 |

Hei, olen ollut jo muutaman vuoden todella pahasti masentunut. Kuvailisin olotilaa kuristavaksi, kaikki on ikään kuin kadonnut ympäriltäni. Olen pienen kuplan sisällä ja kukaan ei pääse tänne, haluan piiloon, haluan pois.

Olen yrittänyt suorittaa elämää, hoitaa koulun, työn, urheilla. Niille muutamalle läheiselle joita on, en pysty puhumaan häpeän takia. Oikeastaan en pysty puhumaan muutenkaan. Olen turta ja kaikki on turhaa. Tää on vaikuttanut ihan kaikkeen, esim. Muisti on mennyt todella huonoksi,aloitekykyä ei ole. Olen varmaan myös paskaa seuraa ilmeettömyyteni vuoksi.

Miksen siis saisi lopettaa tätä tuskaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin nyt sussa puhuu sairaus, et sinä itse. Aloita avun hakeminen ottamalla yhteyttä Itsemurhien ehkäisykeskukseen. https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/itsemurhien-ehkäisykeskus

Toisekseen: Ne muutamat läheiset kärsisivät suunnattomasti lopun elämäänsä, jos sä nyt lähtisit. Et kai halua tuhota heidän elämäänsä?

Kolmanneksi: Jos otat apua vastaan, olosi ajan myötä helpottuu. Alat vielä jossain vaiheessa nauttia elämästä, usko pois.

Vierailija
2/2 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella epäreilua läheisiäsi kohtaan. Eihän heillä ole ollut edes mahdollisuutta auttaa sinua. Mitä voisit menettää, jos alkaisit puhua? Meille monille häpeä on tuttu taakka, mutta kun sen ylittää, alkaa polku parempaan vähitellen aueta. Voimia ja rakkautta sinulle - I have been there, but now the sun is shining!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla