Miksi sinun alushoususi ovat ruskeat?
Kommentit (26)
Minulla on vain valkoisia, mustia ja punaisia alushousuja. Jos olisi ruskeat, johtuisi siitä, että sen väriset olisin ostanut.
Ei erotu ne vauhtiraidat niin pahasti. Haju kyllä tuntuu, mutta mitä siitä.
Näit väärin, ei ne ole mun. Varmaan jonkun toisen, ehkä omasi? Joten syytä en tiedä.
Iselläni tiikeritangat.
Eestä keltaiset ja takaa ruskeat.
M61
Englantilaisilla oli punaset takit ettei veri näy.
Italialaisilla oli ruskeat housut
Ei mulla ole yhtään ruskeita alushousuja, melkein kaiken muun värisiä kyllä. Miksiköhän näin, jos oletusarvo tuntuu olevan, että alushousut ovat ruskeita?
Etsin kyllä ruskeita alushousuja, kun pesukoneeni meni rikki mutten ole löytänyt ainakaan Lidlistä, jos joku tietää mistä löytyy olisin tosi kiitollinen.
Aivan liikaa käytety ja pestyt saavat sellaisen punaruskean sävyn. Alun perin siis mustia. Voisiko joku autaa?
On kaksiväriset - edestä keltaiset ja takaa ruskeat.
Koska perse valskaa ja lähes päivittäin höksähtää löysät housuun kun pierasee kovemmin.
En osaa pyyhkiä beräreissonia.
-Silli-Sami
Wokeväri. Täytyy olla ajan hermolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kutsun niitä nude-sävyisiksi.
Än-keri havaittu.
Minulla ei ole koskaan ollut ruskeita alushousuja. Suosin mustia, joskus myös valkoisia mutta kun niitä ei saa pysymään hohtavan valkoisina vaan harmaantuvat pesuissa. Kun kuumassa ei voi pestä.
Mielestäni kovin paljon ruskeita alushousuja en ole nähnyt myynnissä? Kaiken muun värisiä kyllä. Vai olenko vain ohittanut ne koska en sen värisiä ostaisi?
Kaupassa ei ollut muun värisiä