Päätin etten enää raada töissä. Ei kukaan siitä kiitä.
Ennen lomaa tein pitää päivää 9-10h/pv + maksettavat ylityöt noin 9tuntia per viikko. Välillä huonovointisena töissä kipulääkkeiden voimalla. Ei kiitoksen sanaa kuulunut.
Syksyllä jos päätä kivistää, otan saikkua. Jos vatsa on sekaisin, otan saikkua. Teen vain 8 tuntia, olkoon hommat tehtynä tai ei.
Kommentit (9)
Älä ala löysäilemään...et saa työn sankarin mitalia kuolinvuoteella.
Tukirahoja nautimaan vai onko säästöjä.
Sama päätös täällä jo ollut kohta 10v. Saisin istua työpisteellä kyllä 24/7/365 ja kädestä pitäen opastaa kollegoja. Juuri mietin että vaihdan projektia kun taas olen palkkatasoani vaativammassa ja vastuullisemmassa tehtävässä samalla opettaen muita.
oma terveys tärkein älä sairastu liiasta työstä. 8 tuntia riittää. pidä ruokatauot.
burn out opetti,ketään ei kaipaa kun sairastut,riistoa riittää niin kauan kuin sairastut.
Vierailija kirjoitti:
Sama päätös täällä jo ollut kohta 10v. Saisin istua työpisteellä kyllä 24/7/365 ja kädestä pitäen opastaa kollegoja. Juuri mietin että vaihdan projektia kun taas olen palkkatasoani vaativammassa ja vastuullisemmassa tehtävässä samalla opettaen muita.
Just tää jatkuva opastaminen ja opettaminen…tuskaa. Eikä kouluttamisesta saa senttiäkään lisää. En vaan jaksa enää. Olen uupumisen partaalla. Kaksi kertaa aiemmin olen ollut burn out:ssa, kolmatta ei tule. Joo en, en oppinut ekasta kerrasta.
Meno ei meillä kyllä muutu, mutta uutta työtä en ole onnistunut saamaan. Sekin masentaa.
Ap
ei mitääääään luumuilua
Kovaa Työtä aamuvarasesta iltamyöhään vaan ja ainuaksi palkaksi lautasellinen velliä aamuin illoin
kyllä siperia nöyräksi opettaa
😬
Ei minuakaan kukaan kiitä, enkä ole sitä odottanutkaan, saan palkkaa vastineeksi työstäni ja se riittää.
Sama
Vakaope