Seksi aviomiehen kanssa tuntuu kiusalliselta kun tunnetaan toisemme liian hyvin. Muita?
Tuntuisi nololta ja vaivaannuttavalta panna, kun tunnetaan toisemme niin hyvin. Itse en taitaisi enää pystyä. Kyllä seksi on tarkoitettu jännittävien, vieraiden ihmisten väliseksi, eikä ankean iäisyydet yhdessä olleen pariskunnan jutuksi. Ajatuskin pitkään yhdessä olleen parin seksistä vaivaannuttaa. Siinä vaiheessa on vähän turha leikkiä eroottista, kun plösähtänyt ja nuhjaantunut totuus on hyvin tiedossa. Ja seksi liian tutun ihmisen kanssa tuntuu tästä syystä vaivaannuttavalta.
Kommentit (23)
Miten se voi olla päin vastoin? Siinä vaiheessa, kun tuntee toisen kaikilta kanteilta, ja toinen sut, niin seksi vaan alkaa tuntua kiusalliselta. Ei perheenjäseniä panna... Se vaihe, kun tunsi toisen siinä mielessä hyvin, että tiesi, miten sen pipulia pitää hytkyttää, oli vuosikausia sitten, ja kuuluu tutustumisvaiheeseen. Mä olen itse nauttinut seksistä vain ja ainoastaan suhteiden alkuaikoina. Nyt se vertautuu noloudessaan siihen, että pitäis keskustella asiasta vanhempiensa tai sisarustensa kanssa.
Samoja fiiliksiä.
16 vuotta naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 01:17"]Miten se voi olla päin vastoin? Siinä vaiheessa, kun tuntee toisen kaikilta kanteilta, ja toinen sut, niin seksi vaan alkaa tuntua kiusalliselta. Ei perheenjäseniä panna... Se vaihe, kun tunsi toisen siinä mielessä hyvin, että tiesi, miten sen pipulia pitää hytkyttää, oli vuosikausia sitten, ja kuuluu tutustumisvaiheeseen. Mä olen itse nauttinut seksistä vain ja ainoastaan suhteiden alkuaikoina. Nyt se vertautuu noloudessaan siihen, että pitäis keskustella asiasta vanhempiensa tai sisarustensa kanssa.
[/quote]
Sulla on tosi kieroutunut ajatusmaailma tai sitten olet vaan niin nuori... Todennäköisesti jälkimmäinen. Huomaat vielä joskus.
Olen pahoillani puolestanne.
Seksi vaimon kanssa reilun kymmenen vuoden jälkeen on taivaallista. Mikä sen ihanampaa kuin rakastella itselleen rakkaimman ihmisen kanssa?
Olen 30. Ehkä sitten kieroutunut? Tosin näen sen vain kulttuurisena käytäntönä, että oletetaan ihmisen olevan kiinnostunut samasta kumppanista vuosikymmenet. Ei se ole luontaista ihmiselle. Avioseksin voi saada onnistumaan jos oikein yrittää ja panostaa ja satsaa, mutta normaalisti seksi kyllä on spontaania, eikä vaadi mitään lerpahtaneen pyllyn tunkemista seksikaupan panoalushousuun, että kiinnostaisi.
14 vuotta on oltu naimisissa ja ei kyllä tunnu seksi yhtään kiusalliselta, päinvastoin! Minusta seksiä vaan on parantanut se että tunnemme toisemme niin hyvin. Ei ole mitään jännityksiä esim. omasta ulkonäöstä tai mistään, voi molemmat keskittyä ihan täysillä vaan tuntemuksiin ja nautinnon tuottamiseen toiselle.
Huijaa miestä, anna persettä. Arvaattomuus on parasta.
En oikeasti tajua kuinka joku edes voi ajatella noin. Mieti nyt... tunnet läpikotaisin sen ihmisen, ei minkäänlaista pelkoa tai jännitystä mistään asiasta, ei suorituspaineita, voit olla täysin oma rento itsesi ja tiedät sataprosenttisesti että se toinen ihminen rakastaa sinua virheinesi kaikkinesi ja tuntee sinut, on elänyt mukana iloissasi ja suruissasi, tietää heikkoutesi, kokemasi vääryydet ja sinä tiedät luonnollisesti hänestä kaiken. Mikä yhteenkuuluvuuden tunne siinä seksin aikana silloin onkaan. Ei tarvitse kuin katsoa toista silmiin niin tuntee sen ja joka solulla tuntee sen. Välillä tuntuu että se ihan salpaa hengen kun rakastaa niin lujaa. Miten seksi muka oman pitkäaikaisen kumppanin kanssa voisi olla huonompaa kuin vieraan kanssa? Aivan hullu ajatuskin.
No, mulla ei ollut niitä jännityksiä alussa, kun oli oikeasti paremman näköinen, oli aina panostanut tapaamisiin, tiesi, että toinen katsoo ihaillen ja ihastuneena, mieskään ei ollut lihava... Nyt olen 10 vuotta vanhempi, saanut lapsen, todellakin on vartalossa enemmän mietittävää. Ja mies on lihonut niin paljon, että nautintoon keskittymisen sijaan pitää keskittyä hengittämään. Ilmeisesti ankea avioelämä parantaa niiden seksielämää, jotka on olleet jotenkin epävarmoja ja plösöjä jo aluksi.
Ap
Ja lisään vielä että ei seksin tarvitse olla kaavoihin kangistunutta. Vuosien saatossa ehtii oppia temppua jos toista ja siihen ei kyllä mitään seksikaupan panoalushousuja tarvita. Surullista jos sinusta tuntuu että tarvit sellaisia.
#10: joo, kumppanuus on hieno juttu. Kivaa, kun joku tuntee sut täysin. Mun mielessä siihen yhtälöön vaan ei sovi eroottisuus. Perheenjäsenten välillä ei ole seksuaalista vetovoimaa, vaan uusien tuttavuuksien. Mitä jännitystä voi kokea sellaisen kanssa, jonka tunnet niin hyvin, ettei mikään yllätä?
Vissiin ihmisiä on sitten monenlaisia. Minä kartan miestä niinkuin se olisi mun veli. Hieno ihminen, tykkään siitä, mutta erotiikka, hyi!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 02:02"]No, mulla ei ollut niitä jännityksiä alussa, kun oli oikeasti paremman näköinen, oli aina panostanut tapaamisiin, tiesi, että toinen katsoo ihaillen ja ihastuneena, mieskään ei ollut lihava... Nyt olen 10 vuotta vanhempi, saanut lapsen, todellakin on vartalossa enemmän mietittävää. Ja mies on lihonut niin paljon, että nautintoon keskittymisen sijaan pitää keskittyä hengittämään. Ilmeisesti ankea avioelämä parantaa niiden seksielämää, jotka on olleet jotenkin epävarmoja ja plösöjä jo aluksi.
Ap
[/quote]
Tuo nyt kuulostaa vain siltä että olet masentunut jotenkin omasta kropan muutoksesta ja oman miehesi kropasta etkä tyytyväinen omaan avioelämääsi. Älä yleistä että kaikilla muillakin kävisi niin. Ei taida hyvä avioelämä olla kuitenkaan painosta kiinni :D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 02:07"]#10: joo, kumppanuus on hieno juttu. Kivaa, kun joku tuntee sut täysin. Mun mielessä siihen yhtälöön vaan ei sovi eroottisuus. Perheenjäsenten välillä ei ole seksuaalista vetovoimaa, vaan uusien tuttavuuksien. Mitä jännitystä voi kokea sellaisen kanssa, jonka tunnet niin hyvin, ettei mikään yllätä?
Vissiin ihmisiä on sitten monenlaisia. Minä kartan miestä niinkuin se olisi mun veli. Hieno ihminen, tykkään siitä, mutta erotiikka, hyi!
[/quote]
Hyi! Näköjään meitä on tosiaan moneen junaan. Mä ainakin haluan miestäni seksuaalisesti. Ällöttäs alkaa jonkun vieraan kans huseeraamaan.
Ap ja lajitoverinsa ovat niitä alhaisia niljakkeita, jotka sitten ajautuvat pettämään puolisoitaan ja rikkomaan perheitä. Jotakin on mennyt kasvamisessa pahemman kerran pieleen, jos seksuaalinen halu perustuu rakkauden ja läheisyyden sijasta vierauteen. Tällaisilla ihmisillä pitäisi olla iso varoituskyltti kaulassa.
Jos ei ole trolloloo, niin jää yksi vaihtoehto. Olette unohtaneet rakastua toisiinne. Tai en minä tiedä, ei ole omakohtaista kokemusta pitkästä suhteesta. Mutta kuullostaa siltä että silloin ennen paneminen on ollut kivaa, koska sehän on kivaa. Mutta jos se tapahtuu saman ihmisen kanssa pitkään ilman muuttumista rakasteluksi, se muuttuu kimpassa runkkaamiseksi. Imo. Mutta on niitä suurenpiakin ongelmia, ja monilla ei ole sitäkään linkkiä "fyysiseen ihmisyyteen" ;*)
M40
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 02:02"]No, mulla ei ollut niitä jännityksiä alussa, kun oli oikeasti paremman näköinen, oli aina panostanut tapaamisiin, tiesi, että toinen katsoo ihaillen ja ihastuneena, mieskään ei ollut lihava... Nyt olen 10 vuotta vanhempi, saanut lapsen, todellakin on vartalossa enemmän mietittävää. Ja mies on lihonut niin paljon, että nautintoon keskittymisen sijaan pitää keskittyä hengittämään. Ilmeisesti ankea avioelämä parantaa niiden seksielämää, jotka on olleet jotenkin epävarmoja ja plösöjä jo aluksi.
Ap
[/quote]
Tuo nyt kuulostaa vain siltä että olet masentunut jotenkin omasta kropan muutoksesta ja oman miehesi kropasta etkä tyytyväinen omaan avioelämääsi. Älä yleistä että kaikilla muillakin kävisi niin. Ei taida hyvä avioelämä olla kuitenkaan painosta kiinni :D
[/quote]
En ole masentunut enkä lihava, en vaan näytä enää samalta kuin 21-vuotiaana ja se on totta. Avioelämä voi tosiaan olla lihavuudesta kiinni siinä vaiheessa, kun kikulia ei löydy etupyllyn alta ja alla ollessa meinaa rusentua.
ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 02:23"]Jos ei ole trolloloo, niin jää yksi vaihtoehto. Olette unohtaneet rakastua toisiinne. Tai en minä tiedä, ei ole omakohtaista kokemusta pitkästä suhteesta. Mutta kuullostaa siltä että silloin ennen paneminen on ollut kivaa, koska sehän on kivaa. Mutta jos se tapahtuu saman ihmisen kanssa pitkään ilman muuttumista rakasteluksi, se muuttuu kimpassa runkkaamiseksi. Imo. Mutta on niitä suurenpiakin ongelmia, ja monilla ei ole sitäkään linkkiä "fyysiseen ihmisyyteen" ;*)
M40
[/quote]
Hyviä ajatuksia. Rakastuneita ollaan kyllä oltu, mutta alussa kyllä pantiin varmasti vaan panemisen ilosta. Jään miettimään viestiäsi. Kiitos
Sama juttu, itse olen tosin ollut mieheni kanssa vasta viisi vuotta. Siinäkin ajassa on jo ehtinyt tutustua niin hyvin, ettei seksi kiinnosta enää lainkaan. Muistelen kaiholla entisiä poikaystäviä, joiden kanssa suhteet kestivät vähemmän aikaa ja joiden kanssa seksi oli kiihkeää ja hyvää. Outoa, että muut palstailijat ovat näin voimakkaasti toista mieltä. No, hyvä tietysti heille.
:D Kyllä kuule se on just toisinpäin! Huono provo.