Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk vauva nukkuu lyhyet päikkärit- missä vaiheessa jättää päikkärit kokonaan pois?

Vierailija
07.07.2014 |

Siis mun yksi tuttu sanoi, että hänen vauvansa voi nukkua päivällä vain tunnn päikkärit. Eli varsin virkeä tapaus. :-/

Onko tämä merkki siitä, että päikkärit jää aikaisin pois? Hän itse ainakin epäili niin olevan.

Onko kokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunnin päikkärit.

Vierailija
2/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh meillä kohta 10kk poitsu nukkuu kahdet päikkärit päivässä jotka kestää n. tunnin molemmat. :) Riippuu lapsesta, mutta pienet tarvitsevat paljon unta. Voihan nukkua vielä viisi vuotiaanakin päikkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä vanhempien täytyisi säädellä milloin nukkuu ja milloin ei? Antaa nukkua jos nukuttaa päikkäreitä ja jos ei nukuta, niin ei ole pakko. Itse nukun vielä 39-vuotiaanakin joka päivä päikkärit ;)

Vierailija
4/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Esikoiseni nukkui vauvani puolen tunnin päiväunia, mutta 3-vuotiaana veteli kahden tunnin päikkäreitä.

Vierailija
5/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän tarhaikäiset - ja vanhemmatkin - päikkäreitä! Anna sen nukkua niin paljon kuin mahdollista:)

Vierailija
6/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu silloin nukuttaa, rytmi on toki hyvä olla mutta jos se sisältää tunnin unia niin sitten rytmi on sellainen. Isomman lapsen kohdalla voi säädellä mihin aikaan nukutaan mutta pieni vauva tietää itse eikä päiväunettomuuteen kannata panostaa.

Vierailija
7/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päikkärit muuttui 1 kk:n iässä lyhyiksi torkuiksi. Vajaan vuoden ikäisenä sain "opetettua" lapsen vihdoin nukkumaan jopa 1,5 tunnin unet. Mutta tosiaan vauva oli silloin valmis pidempiin uniin. Toivon, että päikkärit maistuvat vielä monta vuotta! Esikoinen nukkui aina hyvät päikkärit, mutta jätti ne päiväkodissakin pois 3 -vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän