Miehen ja naisen imuroimisero
Kun minä imuroin, kerään ensin tavarat paikoilleen lattioilta.
Kun mies imuroi, hän nostaa tavaart sohville, pöydille, pianon päälle ym imuroidessaan ja jättää ne siihen. Toisinaan ei jaksa nostaa vaan tönii tavarat imurilla sivuun.
Toisaalta imuroi tosi tarkkaan joka paikan, ja harvoin. Minä imuroin joka päivä enkä todellakaan joka kerta sohvan alta.
Miten muilla?
Kommentit (7)
Mies ei varmaan edes tiedä missä imuri on. Lapset yleensä imuroi meillä pientä taskurahaa vastaan.
Mies imuroi meillä joka päivä yli tonnin msksavalla imurilla, jota mä en osaa edes käyttää.
Meillä imuroi siivooja. Joskus joutuu ite imuroimaan tuulikaapin jos on paljon hiekkaa kulkeutunut - kengät kenkäkaappiin ja muuta tavaraahan siinä ei sit olekaan.
Mies imuroi käytännössä päivittäin, minä puolestani laitan ruoat yms. Ja on tarkka, kuten muissakin asioissa.
Meillä minä imuroin harvoin ja tosi tarkkaan. Mies "imuroi" silleen, että ottaa imurin ja vähän keskilattialla sitä huiskii. Jos on joku tavara, mitä ei saa imurilla tönittyä edestä, niin se kiertää sen. Jos on sillä tuulella. Sitten se siirtyy toiseen huoneeseen huiskimaan.
meillä imuroidaan keskimäärin kerran pari kuukaudessa. välillä mies, välillä minä. mies "unohtaa" usein hankalammat nurkat, ovien taustat sekä listojen pääliset. hän myös ennen imurointia nostaa enimmät pois tieltä, kun minä siirtelen imuroidessa.
Mikis imuroit joka päivä ?