Miksi te läskit syötte rasvattomia tuotteita? tai lapsenne?
Ettekö sen vertaa ole vielä tajunneet, että rasva pitää nälän tunnetta hyvin ja parempi juoda esim. 5dl täysmaitoa kuin 10dl rasvatonta kuravettä. Saati maku. Ja se hinta + kantaminen kaupasta.
Totuus on se, että läskit syö light-tuotteita.
Kommentit (25)
No ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani.
Meilä juodaan kyllä rasvatonta maitoa, ei enää uppoa se rasvainen kun on tottunut tuohon raikkaaseen makuun. Mitään kevyttuotteita ei syödä, aspartaami on pahaa ja myrkkyä, enkä sitä lapsilleni syötä missään nimessä, lapseni ovat hoikkia ja syövät kyllä sokeripitoisia ja rasvaisia ruokia.
Ruokailuvälineillä, suosittelen sullekin.
Kyllä ne läskit syö varmasti paljon muutakin kuin light-tuotteita.
Ya know, että EU:n elintarviketurvallisuusvirasto tms mikälie, en jaksa googlata, arvioi aspartamiinin turvallisuuden seuraavan kerran vasta v.2020? Ei vissiin oo kovin hyvästä.
Ensinnäkin läski on kudosta, joten sille ei voi puhua eikä siltä voi kysyä mitään. Toisekseen läskillä ei ole lapsia. Kolmannekseen kukaan ei varmaankaan syö lapsiaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:46"]
Kyllä ne läskit syö varmasti paljon muutakin kuin light-tuotteita.
[/quote]
Läskit syö light tuotteita saadakseen hyhvän omantunnon. Mutta sitten se napostelu - sitähän ei lasketa kaloreiksi.
Diggiloo diggi lei alla TITTA på mig and you cant do nothing....
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:06"]Ettekö sen vertaa ole vielä tajunneet, että rasva pitää nälän tunnetta hyvin ja parempi juoda esim. 5dl täysmaitoa kuin 10dl rasvatonta kuravettä. Saati maku. Ja se hinta + kantaminen kaupasta.
Totuus on se, että läskit syö light-tuotteita.
[/quote]rigi looriggi lei alla titta på mig and you cant say nothing
Eli jos olen päästänyt itseni lihomaan, minun on vain todettava että peli on jo menetetty ja alkaa syömään vain mäkkärissä, juoda täysmaitoa, ostaa supersokerimehuja jne, sensijaan että söisin salaattia, rasvatonta maitoa ja sokeritonta mehua ja voisin joskus jopa onnistua tiputtamaan painoani?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:07"]
Eli jos olen päästänyt itseni lihomaan, minun on vain todettava että peli on jo menetetty ja alkaa syömään vain mäkkärissä, juoda täysmaitoa, ostaa supersokerimehuja jne, sensijaan että söisin salaattia, rasvatonta maitoa ja sokeritonta mehua ja voisin joskus jopa onnistua tiputtamaan painoani?
[/quote]
No just näin, niin sanottiin. Läskiä on näemmä tullut päähäsi myös.
[quote author="melba" time="05.07.2014 klo 00:11"]Mitä hyvää on eläinrasvassa?
[/quote]
Omega-3 nyt vaikka esimerkiksi. Tollo.
Tää läski ei näe läskiytensä ongelmana rasvatonta ruokaa vaan sen, että olen yksinkertaisesti syöppö ja ikä on hidastanut aineenvaihduntaa, joten kulutus ei vastaa energiansaantia. En oikeasti syö paljoa, mutta sekin on liikaa tällä flegulla tyylillä, jossa sohva on rakkaampi kuin lenkkipolku ja perusenergiatarve varmaan 1500.
[quote author="melba" time="05.07.2014 klo 00:11"]
Mitä hyvää on eläinrasvassa?
[/quote]
Esim. EPA:a, DHA:ta, CLA:ta, A, D, E ja K-vitamiinia.
Mun eikä muiden Saa juoda LÄSKEDRYCKEJÄ DET ÄR DET SÄKERT PÅ SVENSKA HEJ ALLIHOPPA. OIKEA ASIA RUMAA SANAA AP SUOLTAA VOI KÄYTTÄÄ SANAA YLIRAVITTU .oikea asia sinänsä, mutta sä oot naurettava kun aina pilkalla laitat.....
nosto