Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen pahoinpitely?

Vierailija
04.07.2014 |

2-vuotias lapsi ei halunnut mennä nukkumaan ja huusi. Mies sanoi, että hoitaa lapsen nukkumaanmenon. Mies meni kirkuvan lapsen kanssa huoneeseen. Lapsi huusi lujaa. Menin jonkun ajan kuluttua oven taakse kuuntelemaan mitä huoneessa tapahtuu. Tajusin, että mies laittaa kättä kirkuvan lapsen suun eteen ja puhui samalla lapselle, että nyt rauhoitut tai laitan taas käden suun eteen.

Kuului selvästi, että käsi oli lapsen suulla ja lapsi paniikissa yritti huutaa. Avasin oven, huone oli pimeä ja näin miehen makaavan sängyllä ja pitävän lapsesta kiinni (lapsen kasvot miehestä poispäin). Heti kun tulin huoneeseen, mies otti käden lapsen suulta pois.

Huusin miehelle, että nyt saatana kädet irti lapsesta, otin lapsen, joka oli täysin paniikissa. 

Mitä ihmettä? Nyt ei ole minkäänlaista luottoa mieheen. Sanoin miehelle, että jos tekee vielä kerrankin saman tempun, ero tulee välittömästi ja soitan poliisit paikalle. Mies katui tekoaan. Tuntuu, että tämä ei ollut ensimmäinen kerta, että mieheltä napsahtaa täysin yli kun lapsi kiukuttelee nukkumaanmenotilanteessa. Kerran aikaisemmin on ilmeisesti vetänyt peiton kirkuvan lapsen päälle.

mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nähnyt mitä tapahtui. Hoida itse jatkossa nukutukset alusta loppuun, jos tiedät paremmin, miten se pitää tehdä. Onhan se kumma, jos lapsi huutaa sinullekin etkä saa hoidettua hommaa. Mitä sinä teit väärin silloin kun lapsi kiljui sinunkin seurassasi eikä suostunut nukkumaan? Opeta nyt sille lapsellesi sekin, että isä on itse piru ja sinä olet pelastaja.

Vierailija
2/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:02"]

Et nähnyt mitä tapahtui. Hoida itse jatkossa nukutukset alusta loppuun, jos tiedät paremmin, miten se pitää tehdä. Onhan se kumma, jos lapsi huutaa sinullekin etkä saa hoidettua hommaa. Mitä sinä teit väärin silloin kun lapsi kiljui sinunkin seurassasi eikä suostunut nukkumaan? Opeta nyt sille lapsellesi sekin, että isä on itse piru ja sinä olet pelastaja.

[/quote]

No minusta nyt ei ole normaalia toimintaa laittaa kättä lapsen suun eteen (ja vielä noin pienen) ja sanoa, että rauhoitu tai laitan uudestaan... Tuollainen mitä ap edellä kuvaili on tuollaista pelolla hiljaiseksi kasvatustyyliä, mikä ei ole ok. Terv. ei-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairastahan tuo on.

Vierailija
4/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltä, kuinka helposti hän itse rauhoittuisi ja rentoutuisi nukkumaan, jos hänen suunsa eteen laitettaisiin käsi ja pidettäisiin kiinni. Epätoivoinen teko mieheltä, mutta ei missään nimessä hyväksyttävä. Hakekaa yhdessä apua.

Vierailija
5/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:26"]

Kysypä mieheltä, kuinka helposti hän itse rauhoittuisi ja rentoutuisi nukkumaan, jos hänen suunsa eteen laitettaisiin käsi ja pidettäisiin kiinni. Epätoivoinen teko mieheltä, mutta ei missään nimessä hyväksyttävä. Hakekaa yhdessä apua.

[/quote]

Nimenomaan. Pimeässä huoneessa, lasta pidetään kiinni ja käsi vielä suun edessä. Ei ole ihmekään, että oli aivan paniikissa. Mies oli pahoillaan tilanteesta ja katui. Tuli halaamaan lasta jälkeenpäin ja pyysi anteeksi. Epätoivoinen teko.

Hoidetaan aikailla puoliksi nukkumaanmenot. Seuraan tilannetta. Puhuttiin jo miehen kanssa, että sama ei saa toistua. Ap

Vierailija
6/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui

Vierailija
7/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin, mutta ihmettelen sinuakin kun kiroilet lapsesi kuullen.

Vierailija
8/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties kuinka useasti miehes tehny teijän lapselle noin. Sitä varmaan vaa kadutti ku jäi kii..mut oota ku jää yksin lapsen kaa ja jos se kiukkaa..mitä se sit tekee?

Vierailija
9/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse tästä lähtien nukkumaan menot ! Lapsuushan on sitä tärkeintä aikaa ettei saisi jää traumoja ?! Hyvät muistot jää iskästä

Vierailija
10/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:43"]Ties kuinka useasti miehes tehny teijän lapselle noin. Sitä varmaan vaa kadutti ku jäi kii..mut oota ku jää yksin lapsen kaa ja jos se kiukkaa..mitä se sit tekee?

[/quote]

korjaan.kiukkuaa

Vierailija
11/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse lapsen nukuttaminen. Vaikka mies olisi kuinka väsynyt/stressaantunut, tuollainen käytös ei ole normaalia. Et voi tietää etteikö tapahdu uudestaan. Ja näinköhän lapsikaan haluaa isän laittavan hänet nukkumaan tuollaisen episodin jälkeen, tuskinpa vaan.

Vierailija
12/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Jep. Lasten kuullen kiroiluhan onkin just pahinta, mitä ikinä voi lapsilleen tehdä. Ei vittu mitä jeesustelua.

Vierailija
13/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tulisi varmaan pakokauhu tuollaisesta,nyt mies terapeutin juttusille!

Vierailija
14/16 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mikään pahoinpitely ollut. Ei ehkä hyväksyttävää, mutta ei kuitenkaan mikään pahoinpitely.

Vierailija
15/16 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:41"]

[/quote]

Jep. Lasten kuullen kiroiluhan onkin just pahinta, mitä ikinä voi lapsilleen tehdä. Ei vittu mitä jeesustelua.

[/quote]

Sanoinko niin? Tietenkään lapsen kuullen sivistymättömästi puhuminen ei ole pahinta mitä hänelle voi tehdä, mutta se ei myöskään missään tapauksessa lisää hänen hyvinvointiaan. Itse asiassa juuri päinvastoin.

Vierailija
16/16 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]

Sanoinko niin? Tietenkään lapsen kuullen sivistymättömästi puhuminen ei ole pahinta mitä hänelle voi tehdä, mutta se ei myöskään missään tapauksessa lisää hänen hyvinvointiaan. Itse asiassa juuri päinvastoin.

[/quote]

Et sanonut niin, mutta siltä sait sen kuulostamaan. Äidin kiroilun päivittely tuossa yhteydessä on sama kuin moittisit raiskaria siitä, ettei käyttänyt liukkaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän