Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tipaton heinäkuu ja raitis, terve elämä :)

Vierailija
02.07.2021 |

Ei viiniä, ei siideriä , ei olutta edes saunaan.
Vettä, Pepsi Maxia ja Lidlin vissyjä

Kuka alkaa mukaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun olinkin jo tipattomalla, todennäköisesti heinäkuun myös. Mutta muuten en jaksa terveellisesti elää, joten en ole mukana :)

Vierailija
2/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla Heinä-kuu ilman fäppii, ilman alkoo.

1 päivän sain oltuu ilma Fäppii tänää lankes fäppii fäpänny jo 3 kertaa tänää.

Alkoo tilasin kans. Viikon sisäl törsmötellää ulkolaist alkoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kelaa ku sä meet vaik Mustikka-maan biitsille chillaa kavereittenkaa, kädes kylmä börstä alkoo. Ei mitenkää onnistu ilman alkoo. Tsaijaijaijaijai..

Vierailija
4/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillöintällöin kiva ottaa. I'm out 😅

Vierailija
5/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tipatonta mutta taukoa. Kun ei osaa juoda niin pitää olla juomatta. Alkoi talvella sellainen typeryys kuin kännissä aivan idiootti viestien lähettely. Alkukesästä tuli viimeinen pisara. Nyt sitten katsellaan että miten käy. 

Tosi tylsää pitää taukoa just parhaaseen kesäaikaan. Ei onneksi haluta juoda kun hävettää liikaa. Meneehän se elämä netin ja telkkarin kanssa vaikka on se joskus tosi yksinäistä. Se on paha yhdistelmä tylsyys ja yksinäisyys. Voihan se olla että olen jo tullut hulluksi mutten tyhmänä tajua sitä?

Vierailija
6/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks teil tietoo viettääks Tytti Yli-viikari alkotont heinä-kuut?

Vierailija
7/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tipatonta mutta taukoa. Kun ei osaa juoda niin pitää olla juomatta. Alkoi talvella sellainen typeryys kuin kännissä aivan idiootti viestien lähettely. Alkukesästä tuli viimeinen pisara. Nyt sitten katsellaan että miten käy. 

Tosi tylsää pitää taukoa just parhaaseen kesäaikaan. Ei onneksi haluta juoda kun hävettää liikaa. Meneehän se elämä netin ja telkkarin kanssa vaikka on se joskus tosi yksinäistä. Se on paha yhdistelmä tylsyys ja yksinäisyys. Voihan se olla että olen jo tullut hulluksi mutten tyhmänä tajua sitä?

Joo, puhelimissa ja tietsikoissa pitäis olla alkolukko. Onneksi en sentään kellekään kännissä soittele tai tekstaile, se olis vielä nolompaa kuin nettiin kirjoittelu. Yksinäinen minäkin, vaikka parisuhteessa. Asiat ei ole  hyvin.

Vierailija
8/21 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut maalis-, huhti-, touko- ja kesäkuun tipattomalla. Nyt tekis mieli viiniä.

Vierailija
9/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mennyt tähän saakka. Oon käynyt jopa terassilla istuskelemassa pari tuntia  kerran ja katsonut vierestä, kun kaverit juovat kuohuviiniä. Juonut kahvit vaan ja vettä 

ap.

Vierailija
10/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mennyt tähän saakka. Oon käynyt jopa terassilla istuskelemassa pari tuntia  kerran ja katsonut vierestä, kun kaverit juovat kuohuviiniä. Juonut kahvit vaan ja vettä 

ap.

Eli viis tuntia jo? Respect.

Vierailija
11/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä vois kokemuksesta sanoo että toi alkoholi lääkinnällisellä käytöllä varsinkin jos on sellainen peruspositiivinen ja eteenpäin menevä niiin löytäää jokin muu läääke siihen toki ei ssri lääkkeitä koska ssri läääke vetäää tunteeet pois mikä ei anna taaas potkua ja motivaatiota nauttia esim elämän pieenistä hetkistä.

Vierailija
12/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä vois kokemuksesta sanoo että toi alkoholi lääkinnällisellä käytöllä varsinkin jos on sellainen peruspositiivinen ja eteenpäin menevä niiin löytäää jokin muu läääke siihen toki ei ssri lääkkeitä koska ssri läääke vetäää tunteeet pois mikä ei anna taaas potkua ja motivaatiota nauttia esim elämän pieenistä hetkistä.

Se onn monesti ihmisellä se takaraivoon syöpyvä omakohtainen kokemuus neuvoo opinpoluillla.

Vierailija
13/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta korkaan perjantaipullon ja kaljaa kyytipojaks.saa masennukset kyytiä ;)

Vierailija
14/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Eli viis tuntia jo? Respect.

Mitä höpiset, 9. päivä menossa. ap

Vierailija
15/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohta korkaan perjantaipullon ja kaljaa kyytipojaks.saa masennukset kyytiä ;)

Mulla on just toisin päin, humalassa vaivun epätoivoon ja se on ihan kamalaa yksin.  ap

Vierailija
16/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että juon tai sitten en. Ei varsinaisesti huvita mutta en todellakaan istu kuivin suin jos lähden terasille. Ainoa syy miksi lähtisin ulos on juoda. Ei sitä muuten juttele vieraille ihmisille.

Vierailija
17/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tipaton 8kk. Milloin ne terveysvaikutukset alkaa näkyä?

Vierailija
18/21 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tipaton 8kk. Milloin ne terveysvaikutukset alkaa näkyä?

Ollut vuosi ja seittemän kk tipaton... kyllä viel terassilla jääkylmän oluen juon... jos en tänä kesänä ni joku vuosi...

Vierailija
19/21 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kolme olutta ja tänään ehkä neljä. Huomenna ja loppukuusta ei pisaraakaan alkoholia.

ap.

Mutta hei, positiivista, siideristä oon luopunut. 

Vierailija
20/21 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianpa Ap retkahti. Noh uutta yritystä kehin. Myöntämällä alkoholismin olisi edes jotain toivoa toipumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi