Lue keskustelun säännöt.
Jauheliha otettu jääkaappiin sulamaan toissapäivänä. Voiko vielä käyttää?
02.07.2021 |
Tosiaan keskiviikkona (puolenyön aikoihin) siirsin jauhelihan pakastimesta jääkaappiin sulamaan. Tarkoitus oli paistaa se eilen, mutta jäikin tekemätttä. Onkohan enää turvallista syödä?
Kommentit (2)
Opettele kirjoittamaan. Se on jauhenliha.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On turvallista, kunhan muistat pestä jauhenlihan Fairylla ennen paistamista.